مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. ارديبهشت 1395 - 12:50   |   کد مطلب: 17913
بسیج دانشجویی دانشگاه زابل روز گذشته در مراسمی در انتقاد به عملکرد ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در هنگام بدرقه، ماسک اهدایی به همراه تابلویی اهدا کرد که وی به حاشیه‌پراکنی و امتناع از گرفتن هدیه پرداخت
به گزارش صدای دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ در روزگاری که همه کم کاری ها تقصیر دولت قبل است، این بار هم دولتی ها بیکار ننشسته و ریزگردها را ناشی از کوتاهی دولت قبل بیان کردند. 

 

صبح روز شنبه که ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست جهت شرکت در مراسم اهدای لوح دیپلم ذخیرگاه زیست کره هامون در امفی تئاتر دانشگاه زابل حضور پیدا کرد که نه هامونی احیل شده و نه دردی از مردم سیستان دوا.



سفرهایی که اکثرا سوری و رنگ و بوی سیاسی دارد، در حالی برگزار شد که فقط ورود اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد مجاز بود و اکثریت دانشگاه را که دانشجویان کارشناسی تشکیل می دهند، از ورود به مراسم بازماندند. 



اما این مراسم در حالی برگزار شد که دانشجویان با پلاکاردهایی که اعتراض خود را نوشته و بالای سر بردند که با واکنش نماینده یونسکو و خانم ابتکار همراه شد. 



نماینده یونسکو در واکنشی جالب اقدام دانشجویان را دلسوزانه معرفی کرد و همچنین این حرکت را ناشی از وجود ریزگردها در زابل دانست.



همچنین فضای بسته امنیتی نیز مانع از آن شد که نماینده دانشجویی به تریبون برود و حرف مرذم سیستان و دانشجویان را بزند.



در پایان این مراسم، بسیج دانشجویی دانشگاه زابل به خانم ابتکار در حین بدرقه، ماسک اهدایی به همراه تابلویی اهدا کرد که وی به حاشیه پراکنی و امتناع از گرفتن هدیه پرداخت. 

 

 



 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار