مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. ارديبهشت 1395 - 13:16   |   کد مطلب: 17919
۲۶۳ زوج دانشجوی واحد علوم و تحقیقات طی مراسمی با شکوه به خانه بخت رفتند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی عباسپور رئیس این واحد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بخصوص میلاد با سعادت امام زمان (عج) و ابراز خرسندی از حضور در بین زوجهای جوان دانشجو، گفت: امروز شما دانشجویان در نقطه عطفی از زندگی خود قرار دارید. نقطه عطفی که امیدوارم سرشار از سرزندگی و موفقیت باشد.

وی افزود: شما که در مقطع دانشجویی اقدام به ازدواج کرده اید طبعا می توانید فرزندان خوبی را به جامعه تحویل دهید تا در ارتقاء و پیشرفت هرچه بیشتر ایران کمک کنند.

 

عباسپور تصریح کرد: از جمله برنامه هایی که در واحد علوم و تحقیقات به دنبال آن هستیم، ارتباط همیشگی دانشجویان با دانشگاه، حتی پس از فراغت از تحصیل است که برای این امر اداره امور فارغ التحصیلان در واحد علوم و تحقیقات راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با درایت، همفکری، مشورت، مشارکت در امور و فعالیت ها، زندگی ای سرشار از موفقیت و بهروزی داشته باشید.

 کرم اله دانش فرد معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات نیز در این جشن دانشجویی ضمن تبریک پیوند فرخنده ازدواج به نو عروسان و نو دامادان گفت:بسیاری دست های آسمانی همراه با دست های زمینی ما، دست به دعا برای خوشبختی این جوانان شده اند.

وی گفت: برای داشتن ازدواجی موفق آگاهی از فلسفه تشکیل خانواده امری مهم است . انسان برای انجام هر عملی باید فلسفه آن عمل را بداند زیرا فلسفه به انسان هدف، انگیزه و... میدهد. همچنین فلسفه باعث میشود تا در زندگی خسته نشوید بلکه ازآن لذت ببرید.

معاون دانشجویی و فرهنگی به منطق زندگی اشاره کرد و اظهار داشت: برای داشتن منطق باید راه درست را انتخاب کرد تا به مقصد مورد نظر رسید و در این راه باید از راهنمایی های اطرافیان نیز کمک گرفت.

وی تلاش را یکی دیگر از ارکان مهم داشتن ازدواجی موفق دانست و تصریح کرد: تلاش کردن به زندگی لذت و شیرینی میدهد و مهتر از آن این است که تلاش از موارد مهم در جهت به تحقق پیوستن اهداف است.

 

 
انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار