مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. ارديبهشت 1395 - 9:30   |   کد مطلب: 17933
واکنش مجمع تشخیص مصلحت نظام به خبر «حمایت هاشمی از عارف در انتخابات رییس مجلس»
آیت الله هاشمی، از هیچ شخصی حمایت نکرده است
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر «حمایت هاشمی از عارف در انتخابات رییس مجلس» را تکذیب کرد.

به گزارش صدای دانشجو، رضا سلیمانی مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با «انتخاب» خبر حمایت  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخاب رئیس مجلس از عارف را تکذیب کرد.

وی ضمن گلایه از رسانه‌هایی که براساس شنیده‌ها گزارش می‌دهند، ضمن ابراز تاسف از تلاش برخی افراد و جریان های برای القاء گزینه ی خود به جای نظر آیت الله هاشمی، افزود: عده‌ای در صدد هستند با استفاده از جایگاه خاص و نفوذ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در میان مردم، چنین وانمود کنند که ایشان به ریاست فلان شخص نظر دارند. 
سلیمانی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در بحث انتخاب رئیس مجلس، از هیچ کس حمایت نکرده و معتقد است «انتخاب رئیس مجلس، حق قانونی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است و ما حق نداریم برای نمایندگان تعیین تکلیف کنیم. همه باید صبر کنیم تا مجلس دهم کار خود را شروع کند و طبق قانون، افرادی که مایل هستند ریاست را برعهده بگیرند خود را نامزد کنند و نمایندگان مردم در مجلس نیز با آزادی کامل، آراء خود را به گلدان‌ها بریزند تا مشخص شود منتخب نمایندگان مردم برای ریاست مجلس چه کسی است. 
مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به نقل از آیت الله هاشمی افزود: طبیعی است افراد، تمایلاتی داشته باشند ولی انتخاب رئیس مجلس راهکار قانونی دارد و باید در وقت و جایگاه قانونی خود، عملی شود.

گفتنی است روزنامه ایران در گزارشی  نوشته بود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخاب رئیس مجلس، حامی «عارف» است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار