مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. ارديبهشت 1395 - 9:55   |   کد مطلب: 17943
رئیس اداره نظارت و بازرسی همدان:
شرکت بازاریابی شبکه‎ای «بیز» در همدان پلمب شد
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: شرکت بازاریابی شبکه‎ای «بیز» در همدان مهر و موم شده است.

به گزارش صدای دانشجو، علیرضا شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه موضوع بازرسی شرکت‎های بازاریابی شبکه ای مربوط به ماست، اظهار کرد: هفته پیش یک بار همه شرکت‎های بازاریابی شبکه‎ای در همدان بازرسی شدند.

وی با بیان اینکه شبکه‎های بازاریابی شرایط خاصی دارند و بازرسی آنها معمولی نیستند، افزود: این شرکت‏‎ها یک نوع واسطه انتقال جنس و کالا هستند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه شرکت‎های بازاریابی شبکه‎ای انبار ندارند و کالا تحویل نمی‎گیرند، ادامه داد: در این شرکت‌ها یک عده بازاریاب تقاضای خرید می‎دهند، تقاضاها به دفتر مرکزی رفته و ثبت می‎شود و سپس کالا انتقال داده می‎شود و بازاریاب کالای خود را تحویل می‎گیرد.

وی با بیان اینکه بازاریابی شبکه‎ای بیشتر نقش واسطه‎ای دارد، ادامه داد: در حال حاضر شرکت بازاریابی شبکه‌ای «بیز» در همدان مهر و موم شده است.

شجاعی با اشاره به اینکه مهر و موم این شرکت‎ها به دستور دادستان انجام می‎شود، بیان کرد: قرار بود شرکت بازاریابی شبکه‎ای «بادران» نیز مهر و موم شود.

وی با بیان اینکه دادستان دیدگاه‎ها و اطلاعات بیشتری در این زمینه دارد، گفت: به طور قطع مراحل قانونی گذارنده شده و دستور مهر و موم آن نیز صادر شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در جریان علت مهر و موم این دو شرکت نیستم، افزود: در مورد عدم ارائه نرخ کالا در این شرکت‎ها نیز بحث وجود دارد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار