مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. ارديبهشت 1395 - 10:01   |   کد مطلب: 17946
استاندار همدان با بیان اینکه موفق شده‌ایم در هر ماه بین 850 تا یک‎هزار و 50 شغل در استان همدان ایجاد کنیم، گفت: به عقیده من بی‌سابقه بوده است که این همه شغل در کشور ایجاد شود.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، محمدناصر نیکبخت امشب در همایش تجلیل از جوانان نخبه استان همدان، با اشاره به اهمیت دادن به جوانان، اظهار کرد: جوانان موتور محرکه فعالیت‏‎های اجتماعی جامعه هستند که باید به این سرمایه مهم اهمیت داد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه ما در برابر جوانان این است که برای آنها شغل ایجاد کنیم تا از هرگونه آسیب‌های اجتماعی به دور شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه موفق شده‌ایم در هر ماه بین 850 تا یک‎هزار و 50 شغل در استان همدان ایجاد کنیم، رویکرد دولت را اشتغال‌زایی عنوان کرد و افزود: دولت تدبیر و امید به دنبال اشتغالزایی است.

وی با بیان اینکه به عقیده من بی‌سابقه بوده است که این همه شغل در کشور ایجاد شود؛ بیان کرد: کشور اگر می‎خواهد که موفق عمل کند باید از توان و فکر جوانان بهره بگیرد.

نیکبخت با بیان اینکه خوشبختانه دولت کارهای خوبی انجام داده که یکی از آنها برجام بوده است، ادامه داد: کسانی که فکر می‎کنند دولت تدبیر امید کارهای خوبی انجام نداده به شدت در اشتباه هستند.

وی با بیان اینکه بعضی به دنبال از بین بردن برجام هستند و نمی‌خواهند که برجام در کشور رونق پیدا کند، خواستار توجه به این امر شد.

استاندار همدان ضمن تشکر از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان، خاطرنشان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان انصافاً عملکرد خوبی داشته و ما هم در استانداری از هر گونه حمایتی از این مجموعه دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار