مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. ارديبهشت 1395 - 10:03   |   کد مطلب: 17947
به مناسبت روز جوان از جوانان نمونه استان همدان تجلیل شد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، شامگاه دیروز اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت روز جوان از جوانان نخبه استان همدان تجلیل کرد.

در این مراسم که با حضور استاندار همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و عضو شورای شهر تهران همراه بود از جوانان نمونه کارآفرین، جوانان نمونه ورزشی، علمی، قرآنی، کشاورز و یک زوج جوان نمونه تقدیر شد.

جایزه ویژه جشنواره هم به فرزند سردار شهید شمسی‎پور که به تازگی در عملیات تفحص پیکر مطهر شهدا بر اثر انفجار مین در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمد؛ اهدا شد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به عملکرد این اداره کل در امور جوانان، اظهار کرد: همدان یکی از استان‎های موفق در امر رسیدگی به امور جوانان است.

رسول منعم ادامه داد: سال گذشته در بین ادارات کل استان‎ها، رتبه خوبی را در بخش جوانان کسب کردیم که این نشان از اهمیت مقوله جوان در استان همدان است.

وی اضافه کرد: همدان به خوبی توانسته پیگیر امور جوانان باشد و در همین راه نیز کارگروه‌های مختلفی به ریاست استاندار همدان برگزار کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری مراسم‎های مختلفی در هفته جوان خبر داد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان در هفته جوان 171 برنامه را برگزار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در این ایام نیز 32 جشن بزرگ در استان برگزار خواهد شد که از نظر تعداد، رشد خوبی نسبت به سال گذشته داشته است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار