مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. ارديبهشت 1395 - 10:08   |   کد مطلب: 17949
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل باید در خور شخصیت عظیم‌الشأن ایشان برگزار شود.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار عصر دیروز در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) در همدان اظهار کرد: یاد، نام و خاطره پیر جماران، آن بت‌شکن قرن و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران همواره با عزت و افتخار بر تارک ایران اسلامی و انقلاب می‌درخشد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بر دل‌ها و قلب‌ها حکومت می‌کردند، افزود: از لحظه ورود ایشان به کشور با وجود تدابیر امنیتی رژیم شاهنشاهی 2 میلیون نفر به استقبال رفتند و در تشییع نیز بیش از 10 میلیون نفر از مردم شرکت کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه در آستانه بیست‌ و‌ هفتمین سالگرد عروج امام خمینی(ره) باید برنامه‌ریزی‌ها به نحو احسن انجام شود، گفت: ویژه‎برنامه‌های ارتحال ملکوتی امام راحل باید در خور شخصیت عظیم‌الشأن ایشان برگزار شود.

وی ادامه داد: این برنامه‎ها بهانه‌ای برای شناساندن این شخصیت تاریخی به جهانیان و نسل جدید انقلاب اسلامی ایران است.

الهی‌تبار با بیان اینکه محور برنامه‌ها در سطح استان با همکاری ائمه‌ جمعه، سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر این با اعزام زوار از استان به مرکز کشور شاهد یک مانور سیاسی - عبادی در مرقد مطهر ایشان هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز با بیان اینکه ستاد استانی بیست‌ و‌ هفتمین سالگرد ارتحال امام(ره) در استان در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: این ستاد با هشت کمیته شامل برگزاری مراسم و تبلیغات، اعزام، امنیتی و‌ انتظامی، تغذیه و پشتیبانی، کمیته امداد و درمان، فرهنگی و هنری، حمل‌ و نقل و نظارت و ارزیابی امور اجتماعی تشکیل ‌شده است.

مهرداد نادری‌فر با بیان اینکه این ستاد در شهرستان‌ها هم به‌زودی شکل‌ می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ستاد و کمیته‌های شهرستان‌ها به ریاست فرمانداری هر شهرستان شکل می‌گیرد.

وی در خصوص تأمین تغذیه زوار بیان کرد: تأمین تغذیه از حالت متمرکز خارج شده و برعهده فرمانداران هر شهرستان با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در خصوص اعزام کاروان‌ها به مرقد مطهر افزود: آمار نهایی هر شهرستان‌ باید ظرف 24 تا 48 ساعت قبل از حرکت به کمیته حمل‌ و‌ نقل زوار برای تأمین وسیله ایاب و ذهاب اطلاع‌رسانی شود تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: یک اکیپ در بحث راهنمایی و رانندگی نیز برای حفظ نظم و انضباط پارکینگ استان در مرقد مطهر امام راحل در تهران مستقر شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار