مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. ارديبهشت 1395 - 10:25   |   کد مطلب: 17954
واکنش سخنگوی قوه قضائیه به دیدار فائزه هاشمی با بهائیان
کار فائزه هاشمی قبیح بود/ برخورد قانونی می‌شود
حجت الاسلام اژه‌ای در رابطه با دیدار اخیر فائزه هاشمی با یکی از اعضای ارشد فرقه بهاییت گفت: به نظر من کار زشت و قبیحی بود و تا جایی که من رصد کردم بسیاری از مردم و شخصیت ها و حتی پدر ایشان این کار را تقبیح کرده اند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در حاشیه مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا دستگاه قضایی در خصوص دیدار اخیر فائزه هاشمی با یکی از اعضای ارشد فرقه بهایت اعلام جرم کرده یا پرونده ای تشکیل داده است، گفت: به نظر من کار زشت و قبیحی بود و تا جایی که من رصد کردم بسیاری از مردم و علما و شخصیت ها و مراجع تقلید و حتی پدر ایشان این کار را تقبیح کرده اند.

وی ادامه داد: زشت تر از این کار، این بود که بعد از همه تقبیح ها و حتی بعد از سفارش پدر ایشان، وی عذرخواهی نکرده است و حقیقتا جای تاسف دارد، دستگاه قضایی هر جرمی که اتفاق بیفتد به صورت مقتضی دنبال می کند و در مورد این امر هم مانند سایر موارد بر اساس قانون و آنچه قانون معین کرده است رفتار می شود.

وی در ارتباط با دستگیری زنی در آلبانی که گفته می شود از عوامل انفجار دفتر حزب جمهوری در دهه 60 است، اظهار کرد:  متاسفانه رسانه های مختلف از خودشان یک حدس و گمان های در مورد برخی مسائل دارند و ان را به عنوان خبر منتشر می کند که چیز خوبی نیست.

وی ادامه داد: در خصوص این قضیه نیز از افرادی اسم بردند که فلان شخص دستگیر سده یا فرضا فلان آقا دستگیر شده است، طبق قانون کسانی که تحت تعقیب و یا خارج از کشور باشند از طریق دستگاه قضا با پلیس اینترپل دنبال می شوند. این هم یکی از همان موارد است.

اژه ای گفت: این فرد اتهاماتی داشته و بر اساس آن اتهامات از مدت ها قبل اقدام قضایی صورت گرفته و پلیس او را دستگیر کرده و در حال حاضر انطور که شنیده ام در بازداشت آن ها نیست اما این به این معنا نیست که او را دیگر رها کرده و دنبال نخواهند کرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار