مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. ارديبهشت 1395 - 11:19   |   کد مطلب: 17973
رئیس کمیسیون خدمات شهری شهر همدان مطرح کرد
ایمن‌سازی بلوار ارم همدان با نصب دوربین و حضور پلیس راهور
رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: حضور مأموران پلیس راهور، نصب دوربین و نصب کاهنده سرعت در بلوار ارم سه راهکار ایمن‌سازی بلوار ارم است.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان صبح امروز در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با اشاره به اینکه در بودجه سال 95 اعتبارات به مناطق واگذاری شده است، اظهار کرد: با این مهم هر منطقه می‎تواند با توجه به نیازها و اولویت‌ها پروژه‌هایی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه ظرفیت و وضعیت هر منطقه باید شناسایی شود، افزود: نیازسنجی در هر یک از مناطق موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اعتباری شهرداری و درآمد پایین، اما اقدامات مناسبی در بحث مدیریت حمل و نقل و ترافیک در مناطق صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بلوار ارم نیازمند ایمن‌سازی است، اضافه کرد: نصب دوربین‌های کنترل سرعت در این مسیر تصویب شده اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و در این مسیر هر روز شاهد بروز حوادث و تصادفات هستیم.

گردان با تأکید بر اینکه سه راهکار برای ایمن‌سازی بلوار ارم مصوب شده است، گفت: حضور مأموران پلیس راهور، نصب دوربین و نصب کاهنده سرعت در بلوار ارم سه راهکار ایمن‌سازی بلوار ارم است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به اینکه جان شهروندان در اولویت است، بیان کرد: برای ایمنی عابران پیاده که در بلوار ارم نیز تردد می‌کنند باید پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه انسان‌محوری در همه کشورهای دنیا بر همه مصالح در اولویت قرار دارد گفت: در کشور ما نیز ارزش جان انسان‌ها بیش از هر موضوع دیگری است بنابراین باید برای حفظ جان عابران پیاده در بلوار ارم نیز تدابیر لازم اتخاذ شود.

گردان با بیان اینکه طرح سنگفرش کردن بلوار ارم از سوی شهرداری منطقه یک به کمیسیون خدمات شهری ارسال شود، افزود: این مهم برای ایمن‌سازی بلوار ارم در کمیسیون بررسی و در صورت تصویب اعتبار لازم برای اجرای طرح در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار