مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. خرداد 1395 - 12:23   |   کد مطلب: 18040
فعالین جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با صدای دانشجو دیدار فائزه هاشمی با بهائیان را محکوم کردند.

به گزارش صدای دانشجو،دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در ارتباط با دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه بهائیت گفت : به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که دختر یکی از مسئولین نظام با اعضای فرقه بهائیت دیدار کند.

محمد طاها کمربیگی در این باره گفت: بهائی ها خداوند تبارک و تعالی را در حد یک انسان پایین آورده اند و یک دین جعلی و کذایی را تبلیغ میکنند. آنان به هیچ عنوان اقلیت مذهبی تلقی نمی شوند و به فرموده تمامی مراجع عظیم الشأن کافر محسوب میشوند.
وی افزود: مرکز این فرقه در حیفا رژیم صهیونیستی می باشد و هم اکنون نیز به عنوان جاسوس صهیونیسم ها فعالیت می کنند لذا دیدار خانم فائزه هاشمی با آنان به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست.
وی گفت: خداوند در آیه 51 سوره مائده صراحتا فرموده است که هرکس با دشمنان خداوند دوستی کند از خود آنهاست. لذا با توجه به این آیه سخن خانم فائزه هاشمی در خصوص دوست خطاب کردن بهائیان و منافقین تأمل برانگیز است.
مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در ارتباط با دیدار فائزه هاشمی با اعضا فرقه بهائیت گفت:
بهائیت یکی از گروه ها و شبکه های گوناگونی ست که سعی در تشییع کردن اسلام و عقاید اسلام ، همچنین گمراه ساختن پیروان آن را دارد.
وی افزود: این فرقه در سالیان دور توسط انگلیس ها ساخته شد و تا الان از حمایت و هدایت آن برخور دارند.

عرفان احسانی گفت: بهائیت موضوعی نیست که بخواهد فراموش شود. نه از باب تبلیغات حتی دوستی و امرار معاش با آنها از نظر حکم شرعی حرام است.
وی گفت: در پی انتشار تصویر دیدار خانم فائزه هاشمی با اعضا چنین فرقه ای، فرد به فکر فرو میرود که چه طرح و نقشه ای در سر دشمنان اسلام میگذرد؟؟ چرا میخواهند دوباره با اسم بهائیت اذهان عمومی را مشوش کنند؟؟ چرا توسط دختر یکی از نزدیکان به نظام این کار صورت میگرد؟؟

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: این کار صحیح نیست که یک فرد نام آشنای عرصه سیاست بخواهد با چنین حرکتی عزت و شرافت یک مسلمان ایرانی را زیر سوال ببرد.

انتها پیام/
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار