مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. خرداد 1395 - 10:34   |   کد مطلب: 18070
مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: این تیم برای قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی باید از حاشیه‌ها دور باشد.

به گزارش صدای دانشجو، علی لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استقلال فصل پر فراز و نشیبی را پشت‌ سر گذاشت و متاسفانه در آستانه برگزاری دیدار نهایی جام حذفی با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: بخشی از حاشیه‌ها به دلیل پایان لیگ برتر و فرارسیدن فصل نقل و انتقالات طبیعی است و متاسفانه هر ساله فینال جام حذفی ما در شرایطی برگزار می‌شود که بازیکنان و کادر فنی تیم‌های حاضر در مسابقه نهایی چندان از آینده خود مطمئن نیستند.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد:‌ استقلال نیز از این قائده مستثنی نیست و به طور قطع در فصل آینده چند بازیکن از این تیم رفته و تعدادی بازیکن جدید به آنها اضافه می‌شود و از سوی دیگر احتمال تغییر در کادر فنی نیز وجود دارد.

لطیفی گفت: اخبار مربوط به این تغییرات بزرگترین سم برای استقلال در شرایط فعلی است و باید مدیران و بزرگترهای تیم از جمله آقایان مظلومی و پورحیدری وارد عمل شده و جلوی افزایش شایعات را بگیرند.

مربی تیم فوتبال اکسین البرز افزود: از سوی دیگر در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر عدم حضور برخی از بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطابات خود از باشگاه منتشر شد که آسیب جدی به این تیم وارد کرده است.

لطیفی با بیان اینکه استقلال تیم بزرگی است و نباید بازیکنان و کادر فنی آن به دلیل عدم دریافت حقوق از حضور در تمرینات خودداری کنند، گفت: مگر زمانی که بازیکنان استقلال و پرسپولیس برای این تیم‌ها مجانی بازی می‌کردند، سرخابی‌های تهران قهرمان نمی‌شدند.

وی افزود: انتظار از بزرگان و پیشکسوتان استقلال این است که در این شرایط حساس به حمایت از این تیم ریشه‌دار وارد میدان شده و اجازه ندهند که حواشی از این دست، مانع از کسب قهرمانی در جام حذفی شود.

لازم به توضیح است، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان باید در روز نهم خرداد ماه در خرمشهر دیدار نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور را برگزار کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار