مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. خرداد 1395 - 10:55   |   کد مطلب: 18078
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران با اشاره به رأی قاطع و کم‌نظیر نمایندگان ملت در مجلس خبرگان به آیت‌الله جنتی گفت: نگرانی‌ها و دل مشغولی‌های مردم انقلابی و نیروهای وفادار نظام با این انتخاب رفع شد.

به گزارش صدای دانشجو، حجت‌الاسلام کلانتری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به‌ عنوان رئیس مجلس خبرگان، گفت: همه مردم ما می‌دانند که خبرگان یک نقش ویژه و حساس در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد به این دلیل که انتخاب رهبر که مهمترین رکن نظام اسلامی است به اقدام و عمل این مجلس در موقع نیاز بستگی دارد.

عضو شورای مرکزی نمایندگان رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: با توجه به اهمیت جایگاه مجلس خبرگان، هم انقلابی بودن نظام اسلامی، هم اسلامیت نظام و هم جمهوریت نظام در گرو دقت فراوان این مجلس است.

کلانتری تصریح کرد: در حقیقت ستون فقرات و محور اصلی نظام اسلامی که ولایت فقیه است مربوط به هوشیاری، عمل و اقدام به موقع مجلس خبرگان داشته و مجلس خبرگان جایگاه بی بدیلی در جمهوری اسلامی ایران دارد.

کلانتری خاطرنشان کرد: انتخاب رئیس برای چنین دستگاه حساسی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و این مسئله باید به گونه‌ای باشد که همه دشمنان اسلام و انقلاب را از هرگونه نفوذی به ساختار نظام مایوس کند. احساس می‌شود انتخاب آیت‌الله جنتی چنین انتخابی است.

وی اظهار داشت: هیچ کس در انقلابی بودن و ذوب شدن آیت‌الله جنتی در نظام اسلامی، امام بزرگوار (ره) و مقام معظم رهبری شک و تردیدی ندارد. تجربه کلانی که آیت‌الله جنتی طی 3 دهه از مدیریت نظام اسلامی داشته تجربه کم‌نظیری است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با اشاره به رای قاطع و کم‌نظیری که نمایندگان ملت در مجلس خبرگان به آیت‌الله جنتی دادند، گفت: این رای نشان می‌دهد قریب به اتفاق اعضای خبرگان به حساسیت‌ها واقف هستند و شکر خدا نگرانی‌ها و دل مشغولی‌ها که مردم انقلابی و نیروهای وفادار نظام اسلامی داشتند با انتخاب آیت‌الله جنتی مرتفع شد.

وی اضافه کرد: اعضای خبرگان از هر طیف و گرایشی باشند انتخاب آیت‌الله جنتی را تائید می‌کنند. همچنین با توجه به انتخاب نواب رئیس این مسئله محکم‌تر هم شد و یک کار انقلابی اتفاق افتاد و این یک حرکت انقلابی و کارشناسی بود که نمایندگان خبرگان انجام دادند.

کلانتری در ادامه با اشاره به تخریب آیت‌الله جنتی که توسط برخی افراد و گروه‌ها قبل از انتخابات صورت گرفت، گفت: این مسائل تا اندازه زیادی سرچشمه خارجی داشت و متاسفانه افرادی هم در داخل به این مسائل دامن می‌زدند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران افزود: انتخاب آیت‌الله جنتی نشان داد نمایندگان ملت به هیچ وجه به این تخریب‌ها توجه ندارند و حساسیت‌های نظام اسلامی را خوب درک می‌کنند و به درستی هم عمل می‌کنند.

وی در خاتمه گفت: انتخاب آیت‌الله جنتی پاسخ کوبنده‌ای بود به همه تخریب‌هایی که علیه وی انجام می‌شد و این انتخاب باعث شد آب سردی روی فتنه دشمنان ریخته شده و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار