مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. خرداد 1395 - 11:03   |   کد مطلب: 18080
امام جمعه موقت همدان با انتقاد از بدحجابی در جامعه گفت: متأسفانه دولتمردان و مسؤولان در مقابل بدحجابی سکوت کرده‌اند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله هاشم موسوی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه همدان اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید مد نظر باشد دوری از گناه است، زیرا این موضوع خواسته پروردگار عالم، پیامبر گرامی اسلام، ائمه معصومین(ع) و اولیای الهی است.

وی با بیان اینکه گناه اثر ناگواری بر روی انسان دارد، گفت: گناهان گاهی علاوه بر تأثیر منفی بر روی فرد، بر روی جامعه هم اثرگذار منفی می‎گذارد.

امام جمعه موقت همدان با انتقاد از وجود بدحجابی در جامعه گفت: متأسفانه دولتمردان و مسؤولان در مقابل بی‌حجابی سکوت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در قرآن 13 آیه در خصوص حجاب داریم، گفت: ارواح طیبه شهدا به این موضوع تاکید خاصی داشتند و امام راحل نیز می‌فرمودند «کسی که به آیه حجاب در قرآن عمل نکند کافر است».

موسوی با بیان اینکه زجر کشیدن انسانهای مومن در جامعه بر اثر بدحجابی یک عده از افراد است، بیان کرد: گناه هزاران حجاب بین بنده و خدا ایجاد می‌کند و میوه گناه دور شدن از تقرب الهی است که نتیجه آن خشم و غضب خداوند است.

وی با بیان اینکه در آیه 77 سوره آل عمران خداوند به خطر گناه اشاره دارد، افزود: در این آیه خداوند به گناهکاری که توبه نکرده و از دنیا رفته اعتنا نمی‎کند و تا روز قیامت سنگینی گناه بر دوش این فرد است.

امام جمعه موقت همدان در خطبه دوم نماز جمعه تصریح کرد: ماه شعبان ماه تزکیه نفس و تهذیب اخلاق است که باید از آن نهایت بهره را برد.

وی با بیان اینکه از دو روز پیش دوره پنجم خبرگان رهبری آغاز به کار کرده است گفت: این دوره از مجلس خبرگان کار خود را با پیام زیبای رهبری آغاز کرد که در این پیام وظیفه اصلی خبرگان حراست دقیق و همه جانبه از هویت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید مورد توجه باشد.

موسوی گفت: مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید انقلابی فکر کردن و انقلابی بودن را در وجود قلم و تصمیمات خود جاری کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار