مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. خرداد 1395 - 9:47   |   کد مطلب: 18132
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان:
انگلیس امتحانات را در ماه رمضان جا به جا کرد، ایران نه!
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان از بی توجهی مسئولان آموزشی کشور نسبت به تداخل ایام امتحانات و ماه مبارک رمضان انتقاد کرد.

به گزارش صدای دانشجو، محمدطاها کمربیگی در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: روز سه شنبه، هفتم ژانویه 2016 (هفدهم دی ماه سال 1395) روزنامه های دیلی میل، مترو و سایر روزنامه های انگلستان از جابجایی امتحانات در ماه مبارک رمضان خبر دادند.
کمربیگی گفت: همچنین روزنامه دیلی تلگراف در گزارش اخیر خود اعلام کرد برای ایجاد شرایط مطلوب‌تر برای دانش‌آموزان مسلمان، ساعات امتحان در انگلیس تغییر می‌کند.
وی اشاره کرد: شنیدن چنین اخباری هم موجب خوش حالی و هم موجب نگرانی می شود.
کمربیگی اعلام کرد: در وهله نخست هر فرد مسلمانی از این امر بسیار خرسند میشود که هم نوعان مسلمان او در یک کشور غیر مسلمان نیز مورد توجه قرار می گیرند و این امر آنقدر از اهمیت برخوردار است که رسانه های آن کشور از شش ماه قبل به این مسئله می پردازند. اما در مقابل آنچه موجب تأسف و نگرانی است، بی توجهی مسئولان آموزشی کشور خودمان به این مسئله است.
وی گفت: در کشوری که پیشوند اسلامیت را یدک می کشد، اندک توجهی به وضعیت دانش آموزان و دانشجویان کشور در ماه مبارک رمضان نمی شود. نمیدانم مسئولان محترم وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش قدری به این مسئله اندیشیده اند که آنان در یک حاکمیت اسلامی و برای دانش آموزان و دانشجویان مسلمان در حال تصمیم گیری هستند؟ نمیدانم کمک به ادای فرایض دینی دانشجویان و دانش آموزان برای مسئولین ما بی اهمیت شده است و یا نتیجه حاصله از امتحاناتشان برای آنان بی ارزش است؟
کمربیگی بیان کرد: در یک کشور اسلامی، دانش آموزان و دانشجویان روزه دار، در شرایط آب و هوایی نزدیک به تابستان که باید نتیجه زحمات یک ساله آنان مشخص گردد، متاسفانه به دلیل بی توجهی مسئولین، دانشجویان مومن و متدین در راه کسب نتیجه مطلوب دچار مشکل می شوند.

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار