مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. خرداد 1395 - 15:01   |   کد مطلب: 18134
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا در پی گفتگویی که با خبرنگار صدای دانشجو صورت گرفت، دانشجویان را به تفکر در شیوه زندگی امام توصیه نمود.
انجمن اسلامی

به گزارش صدای دانشجو، احمد حمیدی نیا، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی و فرارسیدن سالروز قیام خونین 15 خرداد گفت: پیرو جمله مقام معظم رهبری که ما هرگز نباید از خط امام فاصله بگیریم، جامعه دانشجو و کلیه کسانی که ذره ای برای این انقلاب ارزش قائلند خوب است زندگانی و خط مشی ایشان را سر لوحه کار خود قرار داده و همچنین اندیشه ها، گفتار ها و نصایح این شخصیت بزرگوار را مطالعه کرده و بدان عمل کنند.

حمیدی نیا افزود: امام خمینی (ره) شخصیت ماندگاری بودند که اگر در سیر عملی ایشان وارد شویم شخصیت استواری را مشاهده میکنیم که گفتار ایشان با رفتار و عملی که داشتند همواره مطابقت داشته است و خوب است که ما نیز از این شیوه رفتاری درس گرفته و همواره پیرو خط و منش ایشان باشیم و در این زمینه از کلیه دوستان و دانشجویان عزیز خواستارم که وصیت نامه تاریخی امام را حتما مطالعه نموده و آن رادر زندگی فردی و اجتماعی خود به کار ببرند.

وی انجمن اسلامی را به عنوان تشکلی که برپایه ی خط رهبری شکل گرفته معرفی کرد و گفت: انجمن اسلامی گروهی است که به هیچ حزبی وابسته نبوده و تلاش دارد در مسیر امام و رهبری گام بردارد و در این زمینه از سخنرانی ها و رهنمود های رهبری استفاده می کند. ما برای تحقق این هدف نیازمند هماهنگی های دانشجویان در حوزه ها وگروه های مختلف هستیم تا بتوانیم این شیوه عملی را در دانشگاه های خود پیاده کنیم.

انتها پیام/م

 

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار