مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. خرداد 1395 - 20:35   |   کد مطلب: 18135
با صدور نامه به ریاست سازمان صدا و سیما خواسته شد؛
برنامه های تبینی خط امام مختص به مناسبت ها نباشد
هفت تشکل دانشجویی دانشگاه های کشور در نامه ای به ریاست سازمان صدا و سیما، خواستار تداوم برنامه هایی همچون “بدون تحریف” شدند.

به گزارش صدای دانشجو، هفت تشکل دانشجویی دانشگاه های کشور در نامه ای به ریاست سازمان صدا و سیما، خواستار تداوم برنامه هایی همچون "بدون تحریف" شدند.

متن نامه ارسالی به شرح زیر می باشد.

جناب آقای علی عسگری
ریاست محترم سازمان صدا و سیما
سلام علیکم
با احترام با عنایت به نقش بی بدیل رسانه خصوصاً رسانه ملی در گسترش کمی و کیفی ماهیت انقلاب اسلامی و با توجه به نیاز روز افزون جامعه به روشن نمودن افکار عمومی، به ویژه هجمه های سنگین دشمن علیه نظام اسلامی و امامت امت، تکلیف نیروهای مومن انقلابی به ویژه فعالان عرصه رسانه هر روز سنگین تر و حساس تر خواهد بود.
به حمدالله رسانه ملی در فرآیند انقلابی تر شدن خود امسال به مناسبت ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پانزدهم خرداد با تولید و پخش برنامه‌های متنوع گام مهمی در این راستا برداشت که به حق شایسته تقدیر و تشکر است.
تولید برنامه‌ی “بدون تحریف”، با محوریت مقابله با تحریف امام موجب روشن تر شدن اندیشه مستحکم و نظام مند حضرت روح الله و نوید دهنده‌ی آغاز فصلی نو در آگاهی بخشی به جامعه است، بنابراین بار دیگر ضمن اعلام مراتب قدردانی و حمایت از این رویکرد از شما و همکاران محترمتان تقاضا داریم این روند را با جدیت هرچه تمام تر ادامه داده و با از سر گیری مجدد این برنامه و عدم اکتفای صرف به تولید در مناسبت‌ها در مقابل تحریف‌ها بایستید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار