مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. خرداد 1395 - 20:51   |   کد مطلب: 18140
نماینده مردم تبریز بازنشستگان را آئینه تمام نمای نسل‌های بعد برشمرد و گفت: اگر امروز به وضعیت آنها رسیدگی نشود بعدها مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 25 خرداد) در صحن علنی مجلس پس از ارائه گزارش علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه وزارت رفاه باید برای ایجاد و رفع موانع اشتغال اقدام کند از تحصیل، تفریح، ازدواج و اشتغال به عنوان 4 پایه زندگی جوانان یاد کرد و گفت: امروز این 4 رکن از زندگی جوانان ما گرفته شده است.

وی با یادآوری دستور علی لاریجانی راجع به صندوق‌های بازنشستگی در دیدار نوروزی سال گذشته خود با اعضای کمیسیون اجتماعی، خاطرنشان کرد: مشکلات بازنشستگان یکی دو تا نیست.

سعیدی بازنشستگان را آئینه تمام نمای نسل‌های بعد برشمرد و گفت: اگر امروز به وضعیت آنها رسیدگی نشود بعدها مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

همچنین بشیر خالقی نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه تعریف درستی از اشتغال در کشور وجود ندارد و آمار دقیقی از میزان آن ارائه نمی‌شود به سیل مهاجرت‌ها به واسطه بیکاری در روستاها و شهرهای کوچک اشاره کرد و بیان داشت: شورای عالی اشتغال به ریاست رئیس‌جمهور باید در این زمینه تدابیری بیندیشد از جمله اعطای تسهیلات زودبازده برای اشتغال.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار