مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. خرداد 1395 - 21:14   |   کد مطلب: 18156
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با بیان اینکه باید تمام حقوق‌های نامتعارف مدیران دولتی به بیت المال برگردانده شود، گفت: چگونه است دولت برای خدمت‌رسانی به مردم پول ندارد و برای مردم پول کم هست، اما برای پرداخت‌ حقوق‌های نجومی به مدیرانش پول زیاد است؟

به گزارش صدای دانشجو، مجتبی خسروی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در واکنش به پرداخت حقوق های نجومی به برخی مدیران دولتی، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی مناصب، مسئولیت است و نه پستی برای بهره‌برداری شخصی و به فرموده امام علی (ع) مناصب طعمه نیست بلکه امانتی است که باید مراقبت شود در آن خیانت صورت نگیرد.

وی افزود: پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، ترجیع‌بند سخنان مقامات دولتی کمبود بودجه برای اجرای پروژه‌های عمرانی و بهبود فضای کسب و کار بود و با این بهانه رسیدن به توافق هسته‌ای به هر قیمتی را نیز توجیه می‌کردند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: بر همین اساس دولتمردان کشور را نزدیک به دوسال در انتظار نگه داشتند تا به برجام برسند با این امید که پس از آن پول‌های بلوکه شده آزاد می‌شود، فروش نفت و اخذ ارز حاصل از فروش آن اخذ می‌شود و بسیاری موارد دیگر.

خسروی در ادامه گفت: اما همه این موارد تنها سخنانی بود که از طرف مسئولان گفته می‌شد و در عمل چیزی قابل مشاهده نبود. حال در این وضعیت ما شاهد پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران دولتی هستیم. از طرف دیگر شاهد سفرهای پرخرج برخی مسئولان در داخل و خارج هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با تأکید بر اینکه پرداخت چنین حقوق های بالایی قابل قبول نیست، گفت: در موضوع حقوق های نجومی آقایان وزرا و دولت بجای توجیه موضوع باید قاطعانه با متخلفان برخورد و مدیران متخلف را سریعا عزل کنند.

وی در پایان با بیان اینکه باید تمام حقوق‌های نامتعارف مدیران دولتی به بیت المال برگردانده شود، گفت: چگونه است دولت برای خدمت‌رسانی به مردم پول ندارد و برای مردم پول کم هست، اما برای پرداخت‌ حقوق‌های نجومی به مدیرانش پول زیاد است؟

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار