مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. خرداد 1395 - 19:22   |   کد مطلب: 18161
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد
اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 70 پایگاه بسیج ملایر
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای طرح جوانه‌های صالحین توسط سپاه ناحیه ملایر در 70 پایگاه‌ بسیج این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو، مصطفی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، بسیج را نهادی مقدس در راستای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و  علمی و... در کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز دانست.

وی با اشاره به فعالیت‌های سپاه در راستای ارتقای سطح دانش فرهنگی و اجتماعی گفت: هدف از برنامه‌های فرهنگی ـ اجتماعی بسیج ایجاد فضای بانشاط برای جوانان و نوجوانان و ترویج و تعمیق ارزش‌های اسلامی و انقلابی به نسل امروز است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر یکی از برنامه‌های سپاه و بسیج را در اوقات فراغت برگزاری طرح جوانه‌های صالحین دانست و تصریح کرد: ابن برنامه همزمان با ایام تابستان در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این طرح در 70 پایگاه بسیج خواهران و برادران در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: برنامه‌های امسال این طرح با محوریت  شعار«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» خواهد بود.

رستمی کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین را شامل کلاس‌های فرهنگی، قرآنی، مشاوره، سبک زندگی اسلامی، کلاس‌های علمی، ورزشی و هنری، اردوهای تفریحی و بازدید از کارگاه‌های زودبازده طرح‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و بهره‎گیری از کلاس‌های این طرح می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار