به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 30. خرداد 1395 - 19:23   |   کد مطلب: 18162
استاندار همدان گفت: شرایط برای تعامل اقتصادی با ایران فراهم شده است.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در دیدار با سرمایه‎گذاران کشورهای آلمان، سوئیس و لیختن اشتاین در استانداری همدان اظهار کرد: در شرایط موجود دنیا پذیرفته که ایران بهترین، امن‎ترین و مناسب‌ترین گزینه برای سرمایه‎گذاری است.

وی با بیان اینکه سرمایه‎گذاران خارجی نیز معتقدند که شرایط برای تعامل اقتصادی با ایران فراهم شده است، گفت: با مقاومت و تدبیر ایران اسلامی، استکبار جهانی پذیرفت که حق با این کشور بوده است.

استاندار همدان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بر استفاده از ظرفیت‎های داخل و بهره‎گیری از تکنولوژی روز دنیا، خطاب به هیأت تجاری آلمانی تصریح کرد: خوشحالم پروژه شما هم انتقال تکنولوژی و هم انتقال سرمایه به کشور را داراست.

وی با بیان اینکه نهایت همکاری در استان همدان به منظور اجرایی شدن این پروژه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشورهای بسیاری از اقصی‎نقاط جهان برای سرمایه‎گذاری در ایران اقدام کرده‎اند.

نیکبخت با بیان اینکه استان همدان در زمینه سرمایه‎گذاری بخش خصوصی به ویژه سرمایه‎گذاری خارجی با تمام توان همراه سرمایه‎گذاران است، سرعت در صدور جواز تاسیس را نمونه‎ای از این همکاری برشمرد.

وی با بیان اینکه استان همدان پایلوت صدور کار به آسیا و سایر کشورها خواهد بود، این موضوع را برای هیأت تجاری آلمانی تبیین کرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار