مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. مرداد 1391 - 23:27   |   کد مطلب: 1819
سردار آزادي فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان : رسالت امروز بسيجيان مهمتر از حضور در جبهه نبرد سخت است. تشکيل حلقه صالحين و خودسازي معنوي و ارتقاء معرفت ديني گامي ارزشمند در جهت پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي و منويات مقام معظم رهبري خواهد بود، زيرا رهبر انقلاب خود مستقيم بر روند فعاليتهاي بسيج احاطه دارند و اهداف آن را ترسيم مي کنند.

به گزارش خبرنگار صدای دانشجو نسشت بسیج حقوقدانان استان همدان با حضور مسئولین قضایی و انتظامی استان در محل ارودگاه شهید قاسمی برگزار شد. در این نشست رياست محترم دادگستري کل استان همدان، دادستان محترم همدان، رئيس هيئت مديره کانون وکلا و جمعي از قضات، وکلا، سردفتران، مشاوران حقوقي، کارشناسان حقوقي ادارات و سازمانها و جمعي از حقوقدانان بسيجي حضور داشتند.

در اين مراسم سردارعبدالرضا آزادي در خصوص اهداف بسيج و قشر بسيج حقوقدانان به ايراد سخن پرداخت. ايشان ضمن اشاره به لزوم شرکت در فعاليتهاي بسيج به منظور مقابله با هجوم دشمنان در عرصه جنگ نرم و احساس وظيفه دفاع، همچون دوران دفاع مقدس، رسالت امروز بسيجيان را مهمتر از حضور در جبهه نبرد سخت ارزيابي کرده و افزودند: تشکيل حلقه صالحين و خودسازي معنوي و ارتقاء معرفت ديني گامي ارزشمند در جهت پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي و منويات مقام معظم رهبري خواهد بود، زيرا رهبر انقلاب خود مستقيم بر روند فعاليتهاي بسيج احاطه دارند و اهداف آن را ترسيم مي کنند.

سردار آزادي در بخش ديگري از سخنان خود اهداف بسيج را از جمله استمرار حرکت انقلاب در جهت تشکيل حکومت اسلامي، جامعه اسلامي و امت اسلامي دانسته و يادآور شدند تحقق اين روند در گرو انسان سازي و تربيت انسانهايي در طراز امام(ره) و شهداست که تشکيل شجره طيبه صالحين مي تواند بستر لازم را جهت تحقق اين امر فراهم کند.

فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) ضمن لزوم تشکيل شوراي عالي قشر بسيج حقوقدانان حضور نخبگان و برجستگان حقوقدان را در اين شورا جهت سياست گذاري و نظارت بر اين سازمان امري مفيد و موجب اعتلاي هر چه بيشتر بسيج حقوقدانان برشمردند.

در ادامه جهانشير يوسفي مسئول بسيج حقوقدانان استان همدان ضمن دعوت از جامعه حقوقدانان جهت عضويت در سازمان بسيج حقوقدانان از تشکيل پنج حلقه صالحين خاص و دو حلقه صالحين عام در شهر همدان خبر داد و اظهار اميدواري کرد با همکاري دستگاه قضايي و کانون وکلا و مشاورين و سردفتران در آينده نزديک با عضويت هر چه بيشتر حقوقدانان در اين سازمان، بسيج حقوقدانان استان به عنوان پيشتاز در اين امر خطير انجام وظيفه خواهد نمود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار