مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 31. خرداد 1395 - 17:40   |   کد مطلب: 18198
رئیس جمهوری ترکیه از شکست‌های سنگین تیم ملی کشورش در جام ملت‌های 2016 اروپا به شدت ابراز تاسف کرد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان که شب گذشته به یک ضیافت افطاری دعوت شده بود، در بخشی از صحبت هایش به عملکرد تیم ملی ترکیه در جام ملت‌های 2016 اشاره کرد. وی در واقع از باخت سنگین ترکیه مقابل اسپانیا به شدت ابراز تاسف کرد.

اردوغان در این زمینه اظهار داشت: من به عنوان رئیس جمهور ترکیه می‌خواهم با صدای بلند و خیلی شفاف بگویم از نتایجی که تیم ملی کشورم در فرانسه کسب کرده، خیلی متاسفم. ما در این دوره از مسابقات تا کنون دو مسابقه را برگزار کرده‌ایم و 2 باخت خیلی بد به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: در دیدار با اسپانیا دیدم که برخی از هواداران علیه آردا توران، کاپیتان تیم ملی ترکیه به نشانه های اعتراض سوت می زدند و او را هو می کردند،‌اما اینها فرزندان ما هستند که برای تیم ملی مان بازی می کنند و ما از همه نفرات مان به خاطر تلاشی که می کنند باید قدردانی کنیم.

اردوغان تاکید کرد:  ما همه بازیکنان تیم ملی را باید تشویق کنیم و سعی کنیم که در ادامه راه یک تیم ملی قدرتمند بسازیم و راهی تورنمنت های بین المللی بکنیم که می تواند قدرت ترکیه را نشان بدهد.بنابراین آن اتفاقی که علیه توران در رسانه ها و فضاهای اجتماعی رخ داد را نمی پسندم چرا که آردا به عنوان یک بازیکن بزرگ ترکیه در تیم های سرشناسی از جمله اتلتیکومادرید و بارسلونا بازی کرده است و این نامهربانی‌ها با او پسندیده نیست.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار