مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 31. خرداد 1395 - 19:17   |   کد مطلب: 18211
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: ساخت برج سبز ارم در همدان می‌تواند یک المان بی‌نظیر در همدان و معرف این شهر به کشورهای دیگر جهان باشد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، علی رضایی ظهر امروز در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با موضوع پروژه برج سبز و گردشگری ارم اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در توسعه شهرها معیار اساسی و راهبردی است به خصوص اگر این سرمایه‌گذاری خارجی و توسط بخش خصوصی انجام شود.

وی با بیان اینکه فناوری‌های جدید می‌تواند همدان را در بین کلانشهرها مورد توجه ویژه قرار دهد، افزود: استفاده از فناوری‌های جدید می‌تواند زمینه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه وجود برج‌ها نماد توسعه شهرها تلقی می‌شود، گفت: ساخت برج سبز ارم در همدان می‌تواند یک المان بی‌نظیر در همدان و معرف این شهر به کشورهای دیگر جهان باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دغدغه‌هایی در بین مسؤولان و مردم همدان در خصوص ساخت این پروژه وجود دارد، تصریح کرد: باید خیلی منطقی و مناسب به اینگونه دغدغه‌ها پاسخ داده شود و بخش مهمی از این آورده را در مناطق محروم شهر سرمایه‌گذاری کرد.

رضایی افزود: باید مردم متقاعد شوند از این سرمایه‌گذاری آورده خوبی نصیب مناطق کمتر توسعه‌یافته می‌شود تا در این راستا نگاه مثبت مردمی در مسیر سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در همدان فراهم شود.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز بیان کرد: از حدود هفت سال پیش شهرداری همدان به نوعی پیگیر این پروژه در همدان بوده که این نشان از جدیت و اهتمام شهرداری برای عملی کردن برج سبز و گردشگری ارم در همدان است.

محمد تبریزی با بیان اینکه شاید این پروژه تعارض بین دو ضرورت باشد، ادامه داد: ضرورت اول ایجاد توسعه مناسب سازه‌های پیشرفته در شهر همدان و ضرورت دوم حفظ محیط زیست، فضای سبز و باغات شهر است که برای همدان دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع این تعارض تکنولوژی یک راهکار ضروری است که می‌تواند در اجرای این پروژه مهم و دخیل باشد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار