مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. تير 1395 - 13:12   |   کد مطلب: 18255
قائم مقام قرارگاه دانشجویی شهید همدانی استان همدان خواستار رسیدگی سریع به موضوع فیش های حقوقی نامتعارف شد.

میلاد مرادی  در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: مدیران و مسئولان کشور باید جدای از انگیزه های فردی و گروهی دست به دست هم داده تا ارزش های ناب انقلاب اسلامی،ﮔﻮﻫﺮ ارزشمند به جای مانده از امام راحل (ره)، روز به روز بر جهان درخشان تر جلوه نمایی کند.
مرادی گفت: ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ کشور مورد اعتماد مردم باشند و مردم نیز در خدمتگزاری آنان نشانه های صداقت و درست کاری را مشاهده نمایند، به صورت متحدالشکلی ﺑﺮﺍﯼ رفع مشکلات جامعه در کنار دولتمردان کمر همت بسته و رفع همه مشکلات آسان و روان جلوه می کند .
وی گفت: مدیران جامعه اسلامی باید خود را به معنای واقعی خدمتگزار ملت دانسته و با اهداف والایی چون رضای الهی درصدد گشودن گره ها، رفع مشکلات و سازندگی کشور باشند .
مرادی افزود: ﻧﺒﺎﯾﺪ فراموش شود که در تمامی جوامع اسلامی، رشد نهال اسلام و انقلاب های ارزشمندی چون انقلاب اسلامی ایران، به دست اقشار محروم و زحمتکش شکل گرفته است و همچنین ملت وفادار ما نیز در راه اسلام و انقلاب از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و همیشه در کنار دولت جهت آبادانی کشور نقش آفرینی نموده است .
وی بیان کرد: ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ که ﺍهداف مقدس انقلاب اسلامی با رفاه طلبی و انگیزه های فردی متفاوت بوده، زیرا انقلابی که ﺳﺮﻣﻨﺸﺄ آن اسلام باشد با مباحثی چون راحت طلبی، دنیاخواهی مخالف بوده و اهدافش مقوله ای متفاوت نسبت به این موارد می باشد .
مرادی گفت: آن هایی که اهداف انقلاب اسلامی را درک نموده اند و درد فقر، محرومیت و استضعاف را چشیده باشند، در خدمت به این قشر از جامعه، که خیر دنیا و آخرت در آن است از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .
وی گفت: امروزه شاهد افشای حقوق نجومی برخی ﺍﺯ مدیران می باشیم که ﺩﺭ راحت طلبی خود و انگیزهایشان غرق شده و برای رفاه حال طبقات محروم جامعه، هیچ قدمی بر نمی دارند. مگر نخوانده و فراموش نموده اند که امام خمینی (ره) در وصیتنامه الهی- سیاسی خود آورده اند "در کوشش برای رفاه طبقات محروم، وصیت می کنم که خیر دنیا و آخرت شما رسیدگی به حال محرومان جامعه است."

مرادی اشاره کرد: ما از دستگاه های نظارتی مطابق خواسته های متوالی جامعه دانشجویی استان همدان خواستاریم که از موضوع فیش های حقوق نجومی، که باعث بدبینی ملت شریف ایران به مدیران و مسئولین کشور شده است ساده نگذرند، و هرچه سریعتر نسبت به روشنگری اقدام نموده و نتیجه ی آن را به سمع و نظر ملت برسانند

وی بیان کرد: می بایست در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) که فرمودند :"فیش های نجومی، حمله به ارزش هاست و نباید شامل مرور زمان گردد" در اولین فرصت باید، مدیران خاطی از چرخه ی مسئولیتی خارج و سکان مسئولیت ها به دغدغه مندان، خدمت گزاران و مدیران انقلابی سپرده شود.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار