مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. تير 1395 - 15:36   |   کد مطلب: 18259
نوبت به دانشگاه آزاد اسلامی ملایر رسید؛
اعتراض دانشجویان به دومینو تغیر نیروهای ارزشی
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ملایر در راستای دخالت های افراد غیر مرتبط در عزل و نصب های دانشگاه های شهرستان بیانیه صادر کردند.

به گزارش صدای دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ملایر در راستای دخالت های افراد غیر مرتبط در عزل و نصب های دانشگاه های شهرستان بیانیه ای صادر کردند. متن بیانیه صادر شده به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

دانشگاه و دانشجو امروز آماج بزرگ‌ترین توطئه‌ها است؛ از اینکه ما دانشگاهی داشته باشیم که دانشجوی آن، استاد آن با روحیّه‌ی انقلابی، با روحیّه‌ی تهاجمی وارد میدان بشود، خطهای قرمز را که دشمنها برایش درست کرده‌اند به هم بزند، پیش برود، کشور را پیش ببرد، پرچم علم را بالا ببرد، شعارهای انقلابی را پُررنگ کند وحشت دارند؛ برای اینکه این اتّفاق نیفتد، دارند برنامه‌ریزی میکنند.      امام خامنه ای ( مدظله العالی)

 

چهارسال از مدیریت جناب آقای دکتر جاوید در دانشگاه گذشته و ایشان در این مدت خدمات بسیار ارزنده ای به جامعه دانشگاهی ملایر ارائه دادند ، از جمله :

 ارتقاء امتیاز دانشگاه، جذب رشته های مختلف در مقاطع تحصیلی علی الخصوص در مقطع کارشناسی ارشد و تلاش در ارتقاء مسائل پژوهشی و مهم تر و با ارزش تر از همه اهتمام ویژه به فعالیت های فرهنگی از جمله کسب مقام اول در مسابقات قرآن و عترت و  برگزاری اعتکاف دانشجویی و برگزاری اردوهای زیارتی متعدد و در راس امور فرهنگی، پیگیری تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه و...

در این مدت جامعه دانشگاهی ملایر که قرار است در آرامش به فکر ارتقاء علمی نظام جمهوری اسلامی باشد، شاهد دخالت های افرادی بود که با سوء نیت خود و عنادی که با انقلاب اسلامی داشتند و دارند، سعی در برهم زدن آرامش محیط دانشگاه را دارند، و این برهم زدن آرامش را با تهدید ریاست دانشگاه شروع نمودند.

فارغ از اینکه چه کسی به عنوان مسئول در دانشگاه حضور دارد و تنها  صرفا تهدید و دخالت از سوی افراد غیر مرتبط، توهین به جامعه دانشگاهی است و قطعا دانشگاهیان مقابل این نوع حرکات سکوت نخواهند کرد.

نیت ما در این نامه حمایت صرف از جناب آقای دکتر جاوید نیست، بلکه این مسئله است که نوع برخورد با مدیران دانشگاهی شهرستان می تواند بر عملکرد مدیریتی آنان تاثیرات بسیار مخربی داشته باشد، چراکه اگر احساس شود تغییر مدیریت ها از مجرا و کانال قانونی و مدیریتی خود انجام نمی شود و شائبه دخالتهای امور دیگری چون مسائل سیاسی و دخالت افراد و مسئولین غیر مرتبط اعم از مجلسی و غیر مجلسی در آن باشد مدیر اگر بخواهد مسئولیت خود را حفظ نماید باید این مسائل را نسبت به مسائل علمی و مدیریتی خود در اولویت قرار دهد.

ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر ضمن تقدیر از زحمات خالصانه دکتر جاوید و احترام به حق قانونی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی  مبنی بر ادامه فعالیت دکتر جاوید در دانشگاه یا تغییر ایشان خواهان حضور مدیری در تراز جمهوری اسلامی هستیم که از طرفی مسائل فرهنگی، علمی و پژوهشی دانشگاه و از طرف دیگر گفتمان انقلاب اسلامی را با نهایت تلاش و دقت پیش ببرد.

امیدواریم شاهد روزی باشیم که  ریاست دانشگاه فارغ از این مسائل صرفا به انجام وظایف خود بپردازد و هر روز در مسائل غیر مرتبط با محیط علمی گرفتار نگردد.

 

5/4/1395

جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی و تشکلهای دانشجویی دانشگاهای شهرستان ملایر

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار