مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. تير 1395 - 16:46   |   کد مطلب: 18273
داریوش ارجمند در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی مطرح کرد:
مدافعان حرم بازمانده همان فرهنگ غنی و کیفی ما هستند
هم زمان با جشن گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد داریوش ارجمند بازیگر سینما طی مصاحبه ای با این پایگاه خبری اظهار داشت که : راه نجات ما بازگشت به فرهنگ بومی خودمان است .

به گزارش صدای دانشجو، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون  در مصاحبه با پایگاه اطللاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان  با بیان اینکه فرهنگ خیریه و دست گیری از دیگران اقدامی ارزشمند و قابل تحسین است ولی قبل از آن باید مشکلاتی که زمینه زندانی شدن افراد را فراهم می سازد ، بررسی کرد  ایشان که به عنوان مهمان در جشن گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد در همدان حضور یافته بود، اظهار  داشتند که هیچ یک از زندانیان  خطاکار مادر زاد نیستند ، یکی از دلایل عمده معضلات و ناهنجاری های اجتماعی در کشور تغییر سبک زندگی و دوری از  فرهنگ بومی  کشورمان است . و لذا الگوی سبک زندگی جوان ما به جای اینکه ائمه اطهار (ع)  باشد ،فلان الگوی بی محتوای غربی است . وی افزود فرهنگ سازی از دبستان ها باید آغاز شود  هماطور که  ما از پدرانمان در کودکی  وضو و نماز را فراگرفتیم . متاسفانه ما دچار یک کمییت گرایی افراطی شده ایم  ، متاسفانه به سمتی رفتیم که هر کی و به هر روشی پولدار تر بود محترم ترشمرده می شود ، و تنها راه نجات ما بازگشت به فرهنگ کیفی خودمان است .
وی خاطرنشان کرد: ما صاحب فرهنگ کیفی بوده ایم  و از همین فرهنگ بزرگ‌ مردانی مانند سردار شهید همدانی به عنوان اسطوره و الگو مطرح می‌شوند.
وی ادامه داد: چیزی که امروز از آن رنج می بریم، فرمها بر محتواها غلبه کرده اند. در حالی که فرهنگ ما یک فرهنگ متعالی است. این مدافعان حرم بازمانده همان فرهنگ هستند. فرهنگ محتوایی سرزمین من. فرهنگی که می کوشند فرم گرایش کنند . حال خوشحالم امروز در همدان هستم ، شهری که  که  مردانی معتقد و محتواگر زیادی  به این کشور تقدیم کرده است .
ارجمند در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه در خصوص روزجهانی  قدس  چنین ابراز داشت :   حمایت از  مظلوم وظیفه هر انسان آگاه و بیدار است و همچنین حضور جوانان ما در جبهه مقابله با داعشی ها برای دفاع از حرم  هم برای دفاع از مظلوم است . پس وظیفه هر انسان در هر نقطه از جهان است ، که از مردم مظلوم   به خصوص مردم مظلوم فلسطین  حمایت کنند.

انتهای پیام /م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار