مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. تير 1395 - 21:23   |   کد مطلب: 18288
هم زمان با افشای فیش های نامتعارف برخی مسولین در سطح کشور قرارگاه دانشجویی شهید همدانی طی نامه به استاندار همدان مطالبات دانشجویان را پیرامون این موضوع در میان گذاشتند.

به گزارش صدای دانشجو، هم زمان با افشای فیش های نامتعارف برخی مسولین در سطح کشور قرارگاه دانشجویی شهید همدانی طی نامه به استاندار همدان مطالبات دانشجویان را پیرامون این موضوع در میان گذاشتند.

متن نامه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وقتی که اشراف متصدی امور یک کشور شدند،قهرا" اینها مردم را به حساب نمی اورند.(امام خمینی ره)

محضر استاندار محترم  استان همدان
سلام علیکم
همانگونه که استحضار دارید انتشار تعدادی از فیش های حقوقی برخی مدیران در روزهای اخیر موجی از ناراحتی ها و انتقادات  در جامعه نسبت به حقوق های نجومی را به دنبال داشته است.
مال اندوزی مسئولان از بیت المال و فاصله گرفتن از بدنه ی اصلی مردم سبب انحراف و  دلسردی و ایجاد شکاف در صفوف منسجم مردم میشود و این دقیقا زمانی است که دشمن برای ان دندان تیز کرده و در کمین نشسته است.
بی شک پرداخت حقوقهای نجومی فلسفه ی خدمتگذاری و خادم ملت بودن را در نظام اسلامی زیر سوال میبرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) در جلسه ی هیات دولت فرمودند:این حقوق ها حمله ی به ارزش هاست و خواستار بر خورد با این مساله شدند.
تاکید ایشان مبنی بر اینکه:
این موضوع نباید شامل مرور زمان بشود بلکه باید حتما بصورت جدی پیگیری و نتیجه ی آن به اطلاع مردم رسانده بشود،مارا بر ان داشت تا برای نشان داده شدن انضباط در پرداختها و به تبع ان نظارت بیشتر و شفافیت مالی حقوقها، نسبت به در اختیار قرار دادن فیش های حقوقی مدیران استان به خبرگذاری ها همکاری لازم را مبذول بفرمایید.
در پایان تاکید بر این نکته را لازم میدانیم که انتشار فیش حقوقی حضرتعالی به عنوان اولین فرد میتواند الگویی برای سایر مدیران و مسئولان استان واقع شود.
با ارزوی قبولی طاعات و عبادات

قرارگاه دانشجویی شهید همدانی
و من الله التوفیق

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار