مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. تير 1395 - 13:15   |   کد مطلب: 18372
رئیس کمیته فریزبی همدان با بیان اینکه مسابقات فریزبی آلتیمیت استان جام رمضان با حضور 6 تیم برگزار شد،‌ گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه بوعلی سینا قهرمان شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس همدان، علی درخشان‌پناه  با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی استان جام رمضان به مناسبت گرامیداشت عید سعید فطر، اظهار کرد: این مسابقات با حضور 6 تیم از سراسر استان برگزار و معرفی تیم‌های برتر برگزار شد.

وی به تیم‌های شرکت‎کننده در مسابقات اشاره کرد و گفت: دانشگاه بوعلی سینا، هیأت ورزش‌های همگانی اسدآباد، هیأت ورزش‌های همگانی ملایر، هیأت ورزش‌های همگانی جورقان، هیأت ورزش‌های همگانی قهاوند و هیأت ورزش‌های همگانی تویسرکان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند.

رئیس کمیته فریزبی همدان بیان کرد: مسابقات طی دو روز در استادیوم 6 هزار نفری قدس با خط‎کشی استاندارد ویژه فریزبی آلتیمیت با سیستم داوری هوشمند شامل تابلو تایمر، شماره‎انداز هوشمند و دستی، بی‌سیم‌های داوری برای دو ناظر کنار زمین و سرپرست زمین برگزار شد.

وی تیم‌های برتر مسابقات را برشمرد و افزود: در پایان رقابت‌ها تیم دانشگاه بوعلی قهرمان شد و تیم‌های هیأت ورزش‌های همگانی اسدآباد و هیأت ورزش‌های همگانی ملایر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

درخشان‌پناه با اشاره به تیم‌های چهارم تا ششم،‌ یادآور شد: تیم‌های هیأت ورزش‌های همگانی جورقان، هیأت ورزش‌های همگانی قهاوند و هیأت ورزش‌های همگانی تویسرکان نیز عناوین چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

این مسؤول با بیان اینکه تمام تیم‌ها از کیفیت برگزاری مسابقات راضی بودند، تأکید کرد: با برگزاری این مسابقات انگیزه مضاعفی برای بازیکنان و مربیان به منظور آماده‌سازی برای لیگ کشوری ایجاد شد.

رئیس کمیته فریزبی همدان ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات و دوره‌ها حفظ آمادگی فریزبی‌کاران برای حضور در رقابت‌های مختلف و کسب عناوین در مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: فریزبی‌کاران مستعد و خوبی در سطح استان داریم و با وجود این ورزشکاران، آینده فریزبی در استان و کشور درخشان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار