مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. تير 1395 - 8:59   |   کد مطلب: 18429
شورای تببین مواضع بسیح دانشجویی کشور طی نامه‌ای خطاب به دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشور از انفعال دستگاه دیپلماسی کشور در برابر حوادث کشمیر انتقاد کرد.

به گزارش صدای دانشجو، شورای تببین مواضع بسیح دانشجویی کشور طی نامه ای خطاب به دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشور از انفعال دستگاه دیپلماسی کشور در برابر حوادث کشمیر انتقاد کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

شما را چه شده است، چرا در راه خدا و نجات بیچارگان و مستضعفین پیکار نمی‌کنید؟

«آیه ۷۵ سوره مبارکه ی نساء»

وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر ظریف

سلام علیکم

مدتی است اخبار ناگواری از کشتار بیرحمانه و مورد ستم قرارگرفتن شیعیان مظلوم کشمیر جگر امت حزب الله را سوزانده است. این کشتار و تجاوز بی رحمانه در حالی زیر سایه سکوت سنگین مجامع بین المللی و رسانه های خبری در حال انجام است که از جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام و مهد حمایت از جنبش های مقاومت در برابر ظلم و استکبار  نیز صدایی بلند نشده است. نیک مستحضرید سیاست های ظلم ستیز  ایران اسلامی به برکت انفاس قدسی امام روح الله مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را درنوردیده است و محبت و علاقه بسیاری از ملت ها را به خود جلب کرده است تا آنجا که بسیاری از امت های مسلمان جهان در خطوط مقدم جبهه های مقاومت علیه جریانات تکفیری و استکباری به شوق انقلاب اسلامی در حال نبرد هستند و عشق به امام و رهبری و ثبات در مسیر حق طلبی زبازد خاص و عام است.

شکی نیست که انفعال دستگاه دیپلماسی کشورمان در مورد منازعات خونین کشمیر قابل قبول نبوده، لذا  قطعا نیاز به تذکر نیست جریانات پلیدی که همواره به فکر پاکسازی نسل شیعیان بوده اند از اتفاق کشمیر نهایت بهره برداری را کرده و خسارت جبران ناپذیری بر پیکره امت اسلام وارد نمایند.

متاسفانه آنچه تا به حال تجربه کرده ایم دولت یازدهم کمترین سهم را در تثبیت و تبلیغ گفتمان جبهه مقاومت داشته است و رفتارهای تبعیض آمیز دولت حتی در ارسال یک پیام تسلیت نیز به عینه قابل مشاهده است  ،هرچند در میان کشته شدگان  کشمیری شهروندان درجه اول اروپایی حضور ندارند اما از شما به عنوان سکاندار دستگاه دیپلماسی انتطار داریم در قبال کشتار فاجعه بار این شهروندان بی درجه دهکده جهانی اولویتی تعیین کرده و همان مقدار که خود را موظف به دفاع از دستاوردهای دستگاه دیپلماسی تحت نظارتتان میدانید ، به دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز توجه کرده و بیش از این مایه دلسردی فرزندان انقلابی امام روح الله در آنسوی مرزها نباشید.

حال مطالبه دانشجویان انقلابی این است که با کنار گذاشتن نگاه تبعیض آمیز به وقایع اتفاق افتاده در جهان نسبت به حل موضوع پیش آمده برای مردم مسلمان کشمیر، دستگاه دیپلماسی فعال گردد.

شورای تببین مواضع بسیح دانشجویی کشور- تیر 95

انتها پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار