به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 7. مرداد 1395 - 14:58   |   کد مطلب: 18446
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان خطاب به ظریف:
امیدوار بودیم رسیدگی به مسئله زکزاکی برخنده‌های معروف شما ارجحیت داده شود
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در نامه‌ای خطاب به ظریف اعلام کرد: امروز خبر موثقی از حال شیخ زکزاکی در دست نیست، امیدوار بودیم تا رسیدگی به این مسله برخنده‌های معروف شما و رایزنی سیاسی ارجحیت داده شود.

به گزارش صدای دانشجو،  انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در نامه‌ای خطاب به ظریف اعلام کرد: امروز خبر موثقی از حال شیخ زکزاکی در دست نیست، امیدوار بودیم تا رسیدگی به این مسله برخنده‌های معروف شما و رایزنی سیاسی ارجحیت داده شود. متن کامل نامه به شرح زیر می باشد.

 

بسم الله ارحمن الرحیم
پیامبر اکرم(ص): هرکس ندای کمک خواستن مسلمانی را بشنود، ولی به او یاری نرساند، مسلمان نیست.

جناب آقای محمدجواد ظریف، وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
پس از گذشت چند سال از شروع کار حضرت عالی در دستگاه دیپلماسی، ما شاهد انفعال این دستگاه در قبال حوادث و اتفاقات منطقه به ویژه مسلمانان بوده ایم. از عدم موضع گیری شما در مورد مدافعان حرم، تا تبریک تولد نوه وزیرامور خارجه آمریکا. در صورتی که مبنا و اساس این نظام و جمهوری، به گفته امام خمینی(ره) برمبنای حمایت از مظلوم و برائت از ظالمین است. ما هم از شما خواستاریم تا این روزه سکوت را در این شرایط حساس منطقه بشکنید.

با سفر اخیر شما به قاره آفریقا و کشور نیحریه، کور سوی امیدی را مبنی بر پیگیری وضعیت مسلمانان نیجریه در دلها ایجاد کرد. امروز خبر موثقی از حال و اوضاع شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در دست نیست که ما بیشتر امیدوار بودیم تا رسیدگی به این مسئله برخنده های معروف شما و رایزنی سیاسی ارجحیت داده شود که متاسفانه عکس این مسله را شاهد بودیم که این به دور از اصول سیاست خارجی ما است و یک حرکت غیر انقلابی محسوب می شود. البته این تنها باری نیست که ما شاهد این اتفاق از طرف دستگاه دیپلماسی کشور هستیم؛ بلکه عدم موضع گیری انقلابی شما در قبال اتفاقات سوریه، بحرین، عراق، کشمیر، یمن و همچنین حرکت اسلامی خواه مردم آذربایجان و جنایات آل سعود شاهد آن بوده ایم.

 و دیگر  چشم جنبش دانشجویی از شما و دیپلماسی لبخندتان و نیز رویه تنش زدایی تان ولو به قیمت نادیده انگاشته شدن آرمان های امام راحل و نیز انقلاب ایران اسلامی آب نمی خورد و هرکسی را باید به قدر داشته هایش از او مطالبه گری کرد و حال که در سه سال دوران مسئولیتتان روحیه دیپلماسی انقلابی دیده نشد، انتظاری بیش از این نیست که درست در آن زمانی که شیخ مومن پرهیزگار زکزاکی در بدترین شرایط جسمانی خود قرار دارد، حرفی از او به میان نیاید تا که خدای ناکرده خم بر چهره نامبارک روسای دیو خوی نیجریه بیافتد.

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار