مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. مرداد 1395 - 21:18   |   کد مطلب: 18461
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: برای دریافت و ارسال صحیح پیام‌ها در جامعه نیاز به تشکیل جبهه رسانه‌ای داریم.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از مهر، علیرضا زاکانی در همایش مسئولان و استادیاران بسیج رسانه کشور اظهار کرد: همه عرصه‌ها نیاز به یک انقلاب جدی دارد و انقلاب اسلامی بزرگترین نعمتی است که ما داریم.

وی افزود: وظیفه ما این است که اهداف و ابعاد انقلاب را به خوبی بشناسیم و خالصانه وارد میدان شویم که این نیازمند یک کار اساسی و جدی است.

زاکانی ادامه داد: علاوه بر انجام اقدامات عملی، رعایت چندین نکته پیرامون تحول و ضرورت نیاز است که در ادامه به آنها پرداخته می‌شود.

نماینده سابق مردم تهران تصریح کرد: اساس انقلاب، مقدمه‌سازی برای ظهور و تحول جهانی است؛ چنانچه این مقدمه شکل گیرد، الگوی مشخصی برای جهانیان است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل جبهه رسانه‌ای از جمله اقدامات ما باید باشد، عنوان کرد: تنظیم درست اطلاعات از وظایف ماست که پیام‌ها را درست، دریافت و آنها را در جامعه نیز به درستی ارسال کنیم.

زاکانی گفت: ما در این راستا نیازمند ساماندهی گسترده اجتماعی هستیم که در تمام عرصه‌ها، اطلاعات و پیام‌ها را منسجم کنیم.

نماینده سابق مردم تهران، سازماندهی گسترده و وسیع نیروهای انقلاب را از جمله اقدامات لازمه برشمرد و ادامه داد: ما باید نهضت روشنگری را در جامعه گسترش و بسط دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین در عرصه فضای مجازی باید حضور فعال‌تری داشته باشیم و نهضت خدمتگزاری و افزایش سرمایه‌های اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهیم.

زاکانی عنوان کرد: ما نیازمند دوقطبی شدن هستیم اما باید از دوقطبی‌های سیاسی پرهیز کنیم.

نماینده سابق مردم تهران گفت: در این راستا ایجاد دوقطبی اجتماعی و عبور از رقابت جناحی و بازتعریف و انسجام جبهه انقلاب با هم‌افزایی توانمندی‌های موجود در جبهه به ویژه در حوزه اجتماعی برای اصلاح جامعه از جمله نیازهای ما به شمار می‌رود.

وی افزود: ما باید برای ایجاد یک هویت نوین و با عبور از الگوهای سیاسی رایج و گروه و فرد محوری همراه با پیامی دقیق برای گذشتن از موانع و مشکلات کنونی با الهام از مکتب امام (ره) تلاش کنیم.

زاکانی تصریح کرد: کادریابی و کادرسازی برای برآورده کردن نیاز انقلاب اسلامی و تکیه به نیروهای انقلابی توانمند بسیار حائز اهمیت است.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار