مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. شهريور 1395 - 12:46   |   کد مطلب: 18536
رئیس دانشگاه آزاد با صدور پیامی هفته دولت را به رئیس جمهور و دولتمردان تبریک گفت و اعلام کرد: همکاری با دولت سبب کاهش مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می‌شود.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد با صدور پیامی هفته دولت را به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و دولتمردان تبریک گفت.

در متن پیام میرزاده آمده است: هفته دولت یادآور فداکاری خدمتگزاران دلسوز این سرزمین به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را به جنابعالی و دولتمردان خستگی‌ناپذیر تبریک عرض می‌کنم. بی شک خدمات ارزنده دولت «تدبیر و امید» برای رفع مشکلات داخلی و خارجی و گشایش در امور، حاصل زحمات شبانه‌روزی دولتی است که به حق، برآورده کردن مطالبات مردم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است و دستاوردهای کم‌نظیر توافق هسته‌ای نمونه‌ای از آن تلاش‌ها و ممارست‌های صورت‌گرفته است و نتیجه این تصمیمات به‌جا، برکسی پوشیده نیست.

میرزاده در این پیام عنوان کرد: حمایت مردم و دانشگاهیان از دستاوردهای دولت، پشتوانه مطمئنی برای تحقق اهداف و برنامه‌های آن دولت محسوب می‌شود و این امید وجود دارد که مسیر کنونی تداوم یابد و مطمئناً همکاری با دولت تدبیر و امید باعث کاهش مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد در پیام خود خطاب به روحانی اعلام کرد: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت، این هفته را به همه کارمندان خدوم و متعهد دولت به ویژه جنابعالی و هیأت وزیران تبریک عرض کرده و موفقیت شما را در پیشبرد اهداف مقدس ایران اسلامی، در راستای آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار