مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. شهريور 1395 - 9:43   |   کد مطلب: 18572
مراسم افتتاحیه چهاردهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی، با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی، اساتید و دانشجویان حوزه فرهنگ و برنامه درسی، در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو، صبح روز چهارشنبه مورخه 10/6/95، چهاردهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی با موضوع فرهنگ و برنامه درسی، با حضور دکتر محمود مهرمحمدی رئیس دانشگاه فرهنگیان، پروفسور محمدرضا سرکارآرانی استاد دانشگاه ناگویای ژاپن و پژوهشگر بین المللی در حوزه آموزش و فرهنگ، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا، اساتید و دانشجویان حوزه فرهنگ و برنامه درسی، در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم دکتر یعقوب محمدی فر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه، به نمایندگی از ریاست دانشگاه بوعلی سینا ضمن عرض خیر مقدم به حضار و ارائه گزارشی از وضعیت علمی پژوهشی دانشگاه، در مورد ضرورت و جایگاه مقوله فرهنگ سخنانی را ایراد کردند.

در ادامه دکتر فرهاد سراجی، عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا و دبیر علمی این همایش، به تبیین اهداف همایش پرداخته و در مورد ریز برنامه های پیش بینی شده و نیز موضوعات درنظر گرفته شده در نشست های تخصصی توضیحاتی ارائه کرد.

لازم به ذکر است، چهاردهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی به مدت دو روز در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می گردد و اساتید و دانشجویانی بسیاری از سراسر کشور با آثار علمی خود در این برنامه حضور دارند.
انتها پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار