مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. شهريور 1395 - 11:19   |   کد مطلب: 18623
مسؤول بسیج دانشجویی همدان گفت: معتقدم استاندار نمونه بارز عدم پاسخگویی یک مقام مسؤول در برخورد با جامعه دانشگاهی است.

به گزارش صدای دانشجو، طیب فریادرس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان،‌ با اشاره به عدم حضور استاندار در جمع تشکل‎های دانشجویی با وجود دعوت چند باره از او، اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی چندین بار برای حضور استاندار در دانشگاه و پاسخگویی ایشان در ارتباط با عملکرد دولت درخواست دادند اما توجهی در این زمینه نشد.

 

وی پاسخگویی یک مقام مسؤول در قبال جامعه دانشجویی و دانشگاهی را حداقل کار دانست و گفت: انتظار بود استاندار در جمع دانشجویان حضور یابد و نظرات آنها را بشنود و سؤوالات ذهنی آنها را راجع به مسائل مختلف استان پاسخ دهد اما این حداقل را در قبال دانشجویان انجام ندادند.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان بیان کرد: تعجب می‎کنم با وجود با وجود عدم توجه استاندار به این خواسته، ایشان چرا در مراسم انتصاب رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی در قبال این انتصاب موضع گرفتند.

 

وی ادامه داد: یکجا که مدیر بومی توانمند و شایسته که می‌تواند کار انجام دهد به کار گرفته می‌شود استاندار این حق را برای خود قائل است که ورود کند و نظر دهد اما در خصوص حضور در جمع دانشجویان و دانشگاهیان پاسخگو نبود.

 

فریادرس با تأکید بر اینکه انتظار می‌رفت استاندار با دانشگاه و دانشجو ارتباط بسیار نزدیک‌ و دقیقی داشته باشد، تصریح کرد: استاندار نباید فقط یک طرفه به مسائل و فضای دانشگاه ورود کنند و جایی که می‌خواهد پاسخگو نباشد.

 

وی به شعار اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه «مقام مسؤول یعنی مقام پاسخگو» اشاره کرد و افزود: استاندار خود را از رگ و پی اصلاح‏‎طلب می‌داند، بنابراین اصلاح‎طلب‌ها که مدعی پاسخگویی هستند پس چرا این را در عمل نمی‎بینیم، هرچند این ادعا در حد حرف بوده است.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان خاطرنشان کرد: معتقدم استاندار نمونه بارز عدم پاسخگویی یک مقام مسؤول اصلاح‎طلب در برخورد با جامعه دانشگاهی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار