مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. آذر 1395 - 14:14   |   کد مطلب: 18723
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در خصوص بروز حادثه برخورد دو قطار و جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان گفت: اظهارات وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت‌گذاری جان انسان‌ها مایه شرمساری است؛ مگر با استعفای مدیر عامل کار درست می‌شود که هر جا هر اتفاقی می‌افتد برای اینکه با مردم همدردی کنند و از طرفی دهان مردم را ببندند، استعفا می‌دهند.

به گزارش صدای دانشجو حسین رازقی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص بروز حادثه برخورد دو قطار و جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان بیان داشت: از سال 92 تا کنون بیش از 10 حادثه ریلی در کشور رخ داده که متاسفانه بر اثر بی تدبیری مسئولان هنوز شاهد بروز چنین حوادث دردناکی در کشور هستیم.

 

وی افزود: معطوف شدن توجه بیش از حد وزارت راه به ناوگان هوایی و تجهیز آن چه دستاوردی تا به حال داشته است؟ خرید هواپیمایی که تنها چند فرودگاه محدود قابلیت تردد آنها را دارند، دارای چه توجیه عقلایی می باشد؟ این در حالی است که بسیاری از ملت ایران توان مسافرت با هواپیما را ندارند و به نظر می رسد این اقدام دولت برای مرفهان بی درد سودمند است؛ نه اقشار ضعیف تر.

 

این فعال دانشجویی گفت: متاسفانه وزیر راه و شهرسازی در مصاحبه خود داغ خانواده های مصیبت دیده و افکار عمومی را عمیق تر کرد؛ چرا که وی بدون آنکه از مردم عذرخواهی کنند، گفت که الحمدالله همه مسافران تحت پوشش بیمه هستند؛ انگار مشکل مردم داغ دیده خون بهای آنهاست؛ البته به کاربردن کلمه الحمدالله شاید برای این بوده که این پول به عهده دولت نیست.!

 

رازقی تصریح کرد: ‌اظهارات ایشان درباره قیمت گذاری جان انسان ها مایه شرمساری است؛ مگر با استعفای آقای مدیر عامل کار درست می شود، از این به بعد هر جا هر اتفاقی می افتد برای اینکه با مردم همدردی کنند و از طرفی دهان مردم را ببندند، استعفا می دهند. 

 

وی خاطرنشان کرد: جناب آقای وزیر حادثه غمباری که پیش آمد، ناشی از قصور شماست در موافقت خود مبنی بر استعفای آقای مدیرعامل چرا از کوران اقتصادی نام بردید؟ چه ربطی به اقتصاد دارد؟! برای توجیه کردن خود فکرهای مردم را به سمت دیگر منحرف نکنید، این حادثه هم از ذهن مردم بیرون نمی رود این قصور را بپذیرید و از خانواده های داغ دیده عذرخواهی کنید؛ چرا که جنبش دانشجویی در مقابل این بحران سکوت نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار