مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. آذر 1395 - 14:59   |   کد مطلب: 18739
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا حضور افرادی از تشکل‌های دانشجویی برای ایراد سخنرانی در نماز جمعه‌ها را یکی از تأکیدات رهبری برشمرد و گفت: البته در همدان با گذشت 6 ماه از این مطالبه تنها دو بار به تشکل‌ها برای حضور در نماز جمعه اختیار داده شد.

به گزارش صدای دانشجو محمدرضا شیری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس،‌ با بیان اینکه تمام همت تشکل‌های دانشجویی  تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: رهبری در دیدار با دانشجویان در سال جاری 12 وظیفه را بیان کردند که جامعه اسلامی و تشکل‌های دیگر دانشجویی همدان تاکنون در این خصوص خوب کار کرده‌اند.

 

وی حضور افرادی از تشکل‌ها برای ایراد سخنرانی در نماز جمعه‌ها را یکی از تأکیدات رهبری برشمرد و گفت: البته در همدان با گذشت 6 ماه از این مطالبه تنها دو بار به تشکل‌ها برای حضور در نماز جمعه اختیار داده شد.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: بیان سخنرانی در تنها دو نماز جمعه کم است و می‌شود بهتر از ساختارهای موجود استفاده کرد.

 

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را از دیگر نکات بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: در سه ماه سپری شده از سال تحصیلی پنج بار تشکل‌ها برنامه کرسی آزاداندیشی را برگزار کرده‌اند.

 

شیری با تأکید بر اینکه تنها با استفاده از سخنرانان در برنامه‌های روز دانشجو اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، تصریح کرد: برگزاری این برنامه‌ها نیاز به همت بیشتری دارد که البته بخشی نیز به مسؤولان دانشگاهی مربوط است.

 

وی با بیان اینکه مسؤولان دانشگاهی تنها مقصر در عدم برگزاری برنامه‌ها توسط تشکل‌ها نیستند، یادآور شد: به دلیل کسری بودجه در دانشگاه‌ها، بودجه برای برگزاری برنامه توسط تشکل‌ها نیز در اختیار نیست.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: البته برای تأمین بودجه مورد نیاز در برگزاری برنامه‌ها نیاز به پیگیری وزارت علوم نیز هست تا با تخصیص بودجه به توازن مورد نظر برسیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به تمدید تحریم‌ها علیه ایران از سوی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان و استکبار دست از سر ما برنمی‌دارند و همیشه شاهد تمدید تحریم‌ها بوده‎ایم.

 

شیری اظهار کرد: دشمنان هیچگاه حتی یک درصد از خواسته‎هایشان کوتاه نیامدند که در این میان در بحث انرژی هسته‌ای و مذاکرات بیشترین ضرر نصیب ما شد.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه در برجام امتیازات بسیاری به طرف غربی دادیم،‌ گفت: این در حالی است که از برجام چیزی عایدمان نشد و دادن این امتیازات منطقی نبود.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا از صدور بیانیه‌ای در اعتراض به تمدید تحریم‌ها علیه ایران خبر داد و بیان کرد: تشکل جامعه اسلامی دانشجویان همدان فردا بیانیه‌ای در این خصوص صادر می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار