مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. آذر 1395 - 20:10   |   کد مطلب: 18740
دانشگاه صنعتی برگزار کرد/
جشن روز دانشجو در دانشگاه صنعتی همدان
مراسم روز دانشجو با حضور جمع کثیری از دانشجویان و مسئولان دانشگاهی و استانی در دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو ، به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز به مناسبت 16 آذرماه مراسم روز دانشجو در دانشگاه صنعتی همدان با حضور دانشجویان اساتید دانشگاه و معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: روز دانشجو روز بیداری و آگاهی است روزی که سه دانشجوی آگاه و با بصیرت با نثار خون خود هوشیاری و آگاهی را در جامعه نشر دادند.

محمود نیلی با بیان اینکه رسالت دانشجو در راستای آگاهی بخشی ادامه دارد گفت: وظیفه دانشجو در این موضوع نقطه پایانی ندارد و دانشجو در هر زمان و هر عصری رسالت آگاهی بخشی خود را به دوش می‌کشد.

وی تصریح کرد: دانشگاه همچنان محور آرامش، استقامت و پایداری خواهد ماند و دانشجویان در در دوران دانشجویی باید خود را با این اهداف آشنا کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان با بیان دانشگاه در دوران انقلاب و جنگ نقش مفیدی ایفا کرده است، عنوان کرد: درخشش اساتید هسته‌ای نشان می‌دهد دانشگاه در همه عرصه‌های علمی و عملی پس از جنگ هم تأثیر بسزایی داشته است.

وی اظهار داشت: جهان امروز و فرآیندهای علمی و توسعه و پیشرفت آن اثبات می‌کند دانشگاه باید قلب تپنده کشور و محور آرامش جامعه باشد.

نیلی با تأکید بر اینکه دانشجو باید در دانشگاه برای ورود به مسئولیت‌های مهم اجتماع آماده شود، گفت: دانشجویان باید امروز ضمن یادآوری خاطرات سال‌های گذشته، خود را برای ورود به صحنه‌های علمی و عملی آماده کرده و مسئولیت‌پذیری و استقامت را سرلوحه کار خود قرار دهد.
انتها پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار