مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. دى 1395 - 10:59   |   کد مطلب: 18804
مسؤول بسيج دانشجويي همدان با بيان اينكه كساني كه در سال 88 عليه دموكراسي شورش كردند خود مدعي دموكراسي بودند،‌ گفت: خواستار محاكمه سران فتنه هستيم.

به گزارش صدای دانشجو طیب فریادرس با بیان اینکه در انتخابات سال 88 افراد با سلایق سیاسی مختلف حضور داشتند،‌ اظهار کرد: در این انتخابات شکوه و عزت در سطح بین‌الملل برای کشور ایجاد شد و متأسفانه افرادی با شعار قانون و پیروی از خط امام، دولت وقت را به دوگانگی متهم می‌کردند و علیه قانون، دموکراسی و اسلام شورش کردند.

 

وی به عدم حضور این افراد برای ارائه اعتراض خود به صورت قانونی اشاره کرد و گفت: این افراد از فرصتی که نظام برای آنها ایجاد کرد تا در چارچوب قانونی اعتراض خود را بیان کنند استفاده نکردند تا اعتراض آنها مورد بررسی قرار گیرد.

 

مسؤول بسیج دانشجویی همدان بیان کرد: معترضان در فتنه 88 به دلیل اینکه می‌دانستند حرفشان صادقانه نیست پای کار نیامدند؛ حتی موسوی در مصاحبه قبل از اعلام نتایج با نشریه آمریکایی اظهار کرده بود در صورتی پیروزی و یا شکست پروژه را پیش می‌برد، هرچند که این توطئه از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

 

وی با تأکید بر اینکه اتفاقات فتنه 88 از سوی افراد مدعی قانون و دموکراسی شکل گرفت بود،‌ افزود: کسانی که در سال 88 علیه دموکراسی شورش کردند خود مدعی دموکراسی بودند.

 

فریادرس با بیان اینکه در ابتدای کار کسانی که از حیث سیاسی به موسوی رأی داده بودند و دلبستگی‌ها و احساسات انتخابی نیز شکل گرفته بود شورشیان را همراهی می‌کردند، یادآور شد: آن بدنه اجتماعی وقتی عدم استفاده از فرصت‌های داده شده، سخنرانی رهبر انقلاب در 29 خرداد و موارد بعدی را دیدند از آنها فاصله گرفت و در صدد حمایت از انقلاب برآمد.

 

مسؤول بسیج دانشجویی همدان تصریح کرد: معدودی از ورشکسته‌های وابسته به سازمان مجاهدین و امثال آن و لیبرال‌ها و غرب‌گرایان در داخل موضوع را تا جایی ادامه دادند که این مدعیان عکس امام را پاره کرده و در روز عاشورا به ساحت امام حسین(ع) و روز عاشورا توهین کردند و اینجا بود که مردم وارد صحنه شدند.

 

*حماسه 9 دی حماسه‌ای در تکمیل 22 خرداد 88 شد

وی این انقلاب را انقلابی دانست که اتصال بین امامت و مردم را شکل داده و دوام یافته است، ادامه داد: مردم آمدند و پای ولایت و انقلاب ایستادند، از نظام دفاع کردند و شکوه و حماسه‌ای در تکمیل 22 خرداد 88 ایجاد شد.

فریادرس با تأکید بر اینکه مردم در حماسه 9 دی نشان دادند فتنه‌گران به مردم، نظام و اهل بیت (ع) معتقد نیستند،‌ اظهار کرد: در بحث 9 دی وظیفه داریم این حماسه را حفظ کنیم و در چشم جوانان نمایش دهیم چراکه جوانان امروز در دانشگاه‌ها آن روز در دبیرستان‌ها بودند و باید این حماسه بزرگ برای آنها به درستی تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف توسط بسیج دانشجویی و به مناسبت روز 9 دی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، گفت: همایش بصیرتی «فتنه خط قرمز انقلاب» هشتم دی ماه در دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار خواهد شد.

مسؤول بسیج دانشجویی همدان بیان کرد: برپایی ایستگاه بصیرتی سیار در سطح شهر و حضور آن در سطح میادین شهر از دیگر برنامه‌های ویژه 9 دی خواهد بود که توسط بسیج دانشجویی دنبال می‌شود.

 

وی حضور دانشجویان در گردهمایی بزرگ 9 دی در میدان امامزاده عبدالله(ع) را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: کمک به برگزاری برنامه‌های مختلف در خصوص حماسه 9 دی نیز در دستور کار بسیج دانشجویی قرار دارد.

 

فریادرس با بیان اینکه فتنه‌گران تصور می‌کردند دانشگاه نقطه‌ای است که می‌توانند از آن نقطه بیشترین فشار را به نظام وارد کنند، تأکید کرد: آنها در دانشگاه‌ها از مهرماه سال 88 و با آغاز سال تحصیلی فعالیت‌های خود را شروع کردند و امید داشتند در 13 آبان و 16 آذر با خیزش در دانشگاه به انقلاب ضربه بزنند.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جریان‌های ارزشی در دانشگاه‌ها مانع از پیشبرد اهداف فتنه‌گران شدند،‌ یادآور شد: امروز نیز اولین وظیفه دانشگاه‌ها به دلیل ماهیت دانشجویی آن تبیین و تولید محتوا و بیان درست واقعیت 9 دی است تا جوانان و دانشجویان واقعیت‌ها را بدانند و بتوانند به درستی از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

 

*حصر سران فتنه حاصل رأفت نظام است وگرنه باید اعدام شوند

مسؤول بسیج دانشجویی همدان تصریح کرد: خواستار محاکمه سران فتنه هستیم و اگر جرم این افراد در دادگاه حقوقی بررسی شود حکم آنها بسیار سنگین‌تر از حصر است، حکم اجرایی امروز آنان حاصل رأفت نظام است.

 

وی به خون‌های به ناحق ریخته شده و ظلم بزرگ به نظام در فتنه 88 و مسببان آن اشاره کرد و گفت: اگر سران فتنه خط خود را از سازمان منافقین، سازمان مجاهدین، نهضت آزادی، ‌آشوبگران فتنه 88 و به ویژه آشوبگران عاشورای 88 جدا می‌کردند، امروز در این وضعیت نبودند.

 

فریادرس با تأکید بر اینکه اگر سران فتنه خط خود را از آمریکا و اسرائیل جدا می‌کردند شاهد بسیاری از اتفاقات نبودیم، تصریح کرد: این افراد مطمئناً موضع امام(ره) راجع به اسرائیل و آمریکا را می‌دانستند، بنابراین باید عواقب این موضوع را ببیند.

منبع:خبرگزاری فارس

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار