مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. دى 1395 - 14:20   |   کد مطلب: 18874
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بيان اينكه دل ما از اتفاقات هسته‌ای خون است، گفت: آقای ظریف! 2 سال وقت ملت را گرفتيد حالا می‌گویید اشتباه کردم؟
دل ما از اتفاقات هسته‌ای خون است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست روشنگری حوزه‌های بسیج مقاومت قروه درجزین بصیرت‌افزایی را مهمترین عامل موفقیت انسان در مواجهه با فتنه‌ها دانست و اظهار کرد: برای اینکه بار دیگر پیروز میدان باشید ابتدا باید بصیرت خود را با مطالعات گسترده سیاسی و دینی افزایش دهید.

وی خطاب به اعضا گفت: اسلام واقعی را از اسلام دروغین همچون اسلام داعش، النصره، طالبان، آخوندهای درباری و اسلام مرفهین بی‌درد بشناسید و مهمترین منبع برای شناخت اسلام راستین در کنار قرآن و احادیث کتاب‌ها و سخنرانی‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری و شهید مطهری است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در کنار اینکه خودمان باید بابصیرت باشیم باید بصیرت‌افزایی نیز کنیم افزود: بسیجیان وظیفه بصیرت‌افزایی در جامعه را دارند و باید اطلاعات درست به مردم دهند تا راه درست را پیدا کنند و در دام تبلیغات و ظاهرسازی افراد متقلب نیفتند.

وی گفت: کسانی که توانایی حل مشکلات شهر و روستاها را دارند باید وارد میدان شده و با روحیه جهادی مشکلات را رفع کنند.

ابوحمزه با بیان اینکه افرادی چون طلحه و زبیر از یاران پیامبر(ص) بودند اما در مقابل امام علی(ع) به عنوان جانشین ایشان قد علم کردند، افزود: در زمان کنونی نیز سران فتنه که قبلاً از یاران امام خمینی(ره) بودند، در مقابل جانشین ایشان مقام معظم رهبری و جریان انقلاب ایستادند.

وی با تشریح برخی کارشکنی‌ها و مشکلاتی که دشمنان در سال‌های اخیر برای کشورمان ایجاد کرده اند گفت: در مساله مقابله با فتنه باید با همه وجود خود را برای دفاع از ولایت فقیه آماده کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه برخی دوست دارند طوری حرف بزنند که کسی ناراحت نشود در صورتی که در دفاع از جریان حق، باید شفاف وارد شد و به ناراحتی دیگران اهمیتی نداد، گفت: برخی در همین استان به ما می‌گویند چرا از جریان فتنه سخن می‌گویید.

وی مهمترین جهاد امروز را تبیین دانست و با بیان اینکه کسانی که توان نامزد شدن در انتخابات شورا را دارند باید نامزد شوند، گفت: همه مناصب باید به دست نیروهای ارزشی باشد و آنها وسط میدان قرار گیرند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه رهبری با اشاره به اینکه مسئولیت و تکلیف نیروهای ارزشی بسیار سنگین است، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری باید به دنبال تبیین باشیم، نیروهای ارزشی گزینه‌های خوبی برای مدیریت دارند و ادعای برخی مبنی بر اینکه گزینه ندارند نادرست است.

وی با اشاره به جایگاه محوری رهبر معظم انقلاب بیان داشت: سوریه و حلب با محوریت رهبری آزاد شدند که باید چنین نعمتی را قدر دانست.

فرمانده انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص عدم انجام تعهدات طرف غربی در برجام اظهار کرد: باید از آقای ظریف پرسید شما جنایت‌های آمریکا را در طی این قرن ندیده‌اید؟ شما دو سال وقت این ملت را گرفته‌اید! حالا می‌گویید اشتباه کرده‌ایم؟

وی همه امید تیم مذاکرات را به رأی‌آوری دموکرات‌ها خواند و این مسئله را یک مصیبت دانست و ادامه داد: دل ما از دست اتفاقات هسته‌ای خون است.

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: ما باید از این وقایع درس بگیریم و بدانیم که شیطان همیشه در کمین است تا انسان را از مسیر درست خارج کند، هیچ کس از وسوسه‌های شیطان در امان نیست.

وی با بیان اینکه حب جاه، ضعف در بصیرت و عدم اطاعت از ولی فقیه باعث بدبختی انسان می‌شود، افزود: این سه مورد عامل بروز فتنه 88 بود که باعث شد تا سران آن در زمین دشمن بازی کنند و هزینه زیادی به کشور تحمیل شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: خوشبختانه ملت ایران بارها و بارها در دفاع از ولایت خود را اثبات کرده‌اند و نشان داده‌اند شایسته بهترین‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده آزمون انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی بر سر راه این انقلاب و مردم است که باید از آن سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/ چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار