مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. دى 1395 - 16:36   |   کد مطلب: 19103
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: اثرگذاری و محوریت شخصیت‌ها در جامعه با انتصاب به وجود نمی‌آید بلکه برخی عوامل و علل دست به دست هم می‌دهند تا مثلا مرحوم هاشمی را، هاشمی کنند.
 منتجب‌نیا: نباید تنها یک فرد را به‌عنوان بزرگ اصلاحات معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در محل این حزب برگزار شد در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو مبنی بر اینکه برخی از شخصیت های اصلاح طلب بعد از فوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دنبال لزوم جایگزینی رئیس جمهور به عنوان رهبر معنوی جریان اصلاحات هستند ارزیابی تان از این موضوع چیست؟ اظهار داشت: اثرگذاری شخصیت ها و محوریت شان در جامعه با انتصاب ها محقق نمی شود بلکه برخی علل و عوامل دست به دست هم می دهند تا مرحوم هاشمی رفسنجانی را هاشمی، ناطق نوری را ناطق نوری، عارف را عارف و ... تبدیل کنند.

 

وی افزود: قلمروی اثرگذاری و محبوبیت هر یک از آقایان حاضر در صحنه منحصر به خودشان و متفاوت در قشرهایی که هستند، است.

 

منتجب نیا تصریح کرد: ممکن است فردی در یک قشر موثر و فرد دیگر در قشر دیگر موثرتر باشد. وحدت و انسجام بزرگان و شخصیت های محوری اصلاح طلب و اعتدال گرا از جمله آقای روحانی، آقای ناطق نوری، رئیس دولت اصلاحات و ... باعث می شود که یک محوریت را ایجاد کند و همه را به دور هم جمع کند؛ یعنی همان مقام جمع الجمع که می تواند همه اندیشه ها و افکار را حول محور خودش داشته باشد.

 

قائم مقام حزب اعتماد ملی یادآور شد: از این رو اگر روی یک فردی زوم کنیم و تنها به آن اکتفا نماییم ممکن است جمع دیگری را دفع و جمع دیگری را جذب کرده باشیم بنابراین اگر بخواهیم همه شخصیت های محوری اصلاح طلب و اعتدال گرا دور هم جمع شوند باید چنین وحدتی بین بزرگان به وجود بیاید.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدالله این وحدت وجود دارد منتهی یکی از محورهای آن که مرحوم هاشمی رفسنجانی بود از دایره خارج شدند اما مرام و خط مشی وی برای همیشه در جامعه ما زنده است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار