مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. بهمن 1395 - 20:18   |   کد مطلب: 19208
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: برجام، مسئله ای ملی است که باید آحاد مردم از جزئیات آن با خبر باشند، نه اینکه فقط تیم مذاکره کننده از محتویات برجام با خبر باشند و چنین حرکاتی از سوی دولتی ها نشان می دهد که آنها امتیازات زیادی را به دشمن واگذار کرده اند و هراس دارند تا واقعیت ها را عنوان کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از تهران نیوز؛ حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با انتقاد از عدم شفاف سازی دولت در موضوع برجام اظهار داشت: برخی نمایندگان مجلس هنوز در خصوص جزئیات برجام چیزی نمی دانند و هنوز مشخص نیست که چرا دولتی ها در خصوص برجام پنهان کاری می کنند؟

نوروزی ادامه داد: برجام، مسئله ای ملی است که باید آحاد مردم از جزئیات آن با خبر باشند، نه اینکه فقط تیم مذاکره کننده از محتویات برجام با خبر باشند و چنین حرکاتی از سوی دولتی ها نشان می دهد که آنها امتیازات زیادی را به دشمن واگذار کرده اند و هراس دارند تا واقعیت ها را عنوان کنند.

دستاوردهای برجام با عینک جادویی هم دیده نمی شود

وی با اشاره به اینکه با عینک جادویی هم نمی توان دستاوردهای برجام را یافت، اظهار داشت: رئیس جمهور زمانی می تواند ادعا کند که حرف های منتقدانش درست نیست و باید عینک به چشم بزنند که مردم اثرات برجام را در زندگی شان لمس کنند اما چیزی که مشاهده می شود، عدم تغییر زندگی مردم از نظر معیشتی و اقتصادی است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: وارد کردن یک هواپیمایی برای رئیس جمهور آنقدر مهم است که در نشست خبری خودش از آن به عنوان یک دستاورد یاد می کند، در حالی که مردم در طول سه سال و نیم دوران ریاست جمهوری روحانی، جز رکود چیزی دیگری ندیدند و نیاز بود که رئیس جمهور به وعده های انتخاباتی اش مبنی بر تحول اقتصادی در طول ۱۰۰ روز عمل می کرد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار