مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. بهمن 1395 - 20:24   |   کد مطلب: 19211
نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به گذشته بیش از ۵ روز از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه همزمان با دست و پنجه نرم کردن مردم در سیلاب، وزیر میلیاردر دولت و استاندار در منطقه آزاد سرگرم بازدید از نمایشگاه و معاشرت با مهمان های خارجی بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس نهم در کانال شخصی خود با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان نوشت: بیش از 5 روز از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گذشته استانی که مردمان صبورش سال هاست درگیر خشکسالی هستند و حتی آبی که به خانه هایشان میرسد بعضا آلوده و غیرقابل مصرف است. اما بارندگی اخیر نشان داد که سیستان و بلوچستان مشکل دارد. چه در پرآبی و چه در خشکسالی. سیستان تشنه است. نه تشنه آب. تشنه مسئولانی که از مردم باشند. درد مردم را درد خود بدانند و برای درمان آن خود را به آب و آتش بزنند. مسئولانی که پیر و خسته نباشند...

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه مطلع شدم که همزمان با دست و پنجه نرم کردن مردم در سیلاب، وزیر میلیاردر دولت و جناب استاندار در منطقه آزاد سرگرم بازدید از نمایشگاه بودند و معاشرت با مهمان های خارجی.

 نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: باز هم جوان ها به داد مردم رسیدند. جوانانی که روحیه انقلابی و جهادی در ضمیرشان موج میزند و منتظر رسیدن امکانات از بالا نمی نشینند همانطور که دراین سالها ننشستند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار