مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. بهمن 1395 - 18:09   |   کد مطلب: 19274
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای رکود و بیکاری را نتیجه انقلابی‌گری می‌دانند گفت: برخی به دنبال تقویت جریان‌های میانه‌رو در داخل هستند تا با نفوذ زمام بخش‌های تصمیم گیرنده نظام را به دست گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از شاخص، ویژه برنامه “خط ۵۷” به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر  در حسینیه امام علی(ع) شهرک مینودر با حضور مردم انقلابی قزوین و سخنرانی سردار یدالله جوانی مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردا جوانی دراین مراسم با تاکید براینکه پیوند مردم با اسلام، انقلاب و راه امام(ره) و شهدا هیچ‌گاه گسسته نمی‌شود، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن سال ۵۷ و شکست رژیم شاهنشاهی، ایراد بزرگی بر نظریه‌پردازان و اندیشمندانی که تحولات دنیا را تحلیل می‌کردند، وارد شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی را در رساله‌ها و کتاب‌ها به نام انقلاب الله اکبر نوشتند، افزود: امام خمینی(ره) برای اینکه نظریه‌پردازان را از حیرت و سردرگمی درآورند، فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: جنس حرکت ملت ایران از جنس بعثت انبیاء است و یک ماهیت دینی و اسلامی دارد.

جوانی با اشاره به اینکه ۲۲بهمن اولین گام برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: حفظ جمهوری اسلامی در راس همه تکالیف است زیرا اسلام ناب با پیروزی انقلاب دوباره ظهور کرد.

برخی از زنده نگه داشتن یاد انقلاب اسلامی ناراحت هستند

وی عنوان کرد: عده‌ای اصرار بر این دارند که انقلاب در همان سال ۵۷ به پایان رسید و دیگر چرا از انقلاب دم می‌زنید؟ در حالی که امروز مقام معظم رهبری با صلابت می‌فرمایند که یک انقلابی هستند.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: پیرو واقعی نظام اسلامی و ولایت فقیه آن کسی است با تفکر، بینش، گرایش ، حضور و عمل خود با جرات بگوید که من یک انقلابی هستم.

جوانی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام قدرت‌های شیطانی با یکدیگر متحد شدند تا با کودتاها، ترورهای شخصیتی و برپایی ۸ سال جنگ تحمیلی، حرکت ملت ایران را متوقف و نظام اسلامی را ساقط کنند.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، این جمله مبنای اعتقادی و دینی دارد و لازمه پیروزی و پایداری نظام اسلامی حضور مردم در صحنه و پشتیبانی از ولی فقیه است.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز دشمنان ما نتوانستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند ولی در صدد هستند تا آن روح انقلابی را ما بگیرند و مردم به ویژه جوانان را دچار دگرگونی و در نهایت استحاله نمایند.

جوانی تصریح کرد:  دشمنان می‌خواهند انقلاب را عامل اصلی مشکلات کنونی کشور جلوه دهند و دست برداشتن از راه انقلاب و انقلابی‌گری را تنها راه نجات معرفی کرده و کار را به جایی برسانند که افراد از انقلابی بودن خود احساس پشیمانی کنند.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و تبلیغات گسترده‌ای در جهت پاک کردن افکار انقلابی‌گری از اذهان ملت ایران صورت گرفته و متاسفانه این امر حتی به عرصه مدارس، دانشگاه‌ها و حتی مهدهای کودک نیز رسیده است.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران توضیح داد: امروز آمریکا در خاورمیانه بیش از ۶ هزار میلیارد دلار هزینه کرده است که با این پول می‌شود دو بار آمریکا را ساخت.

جوانی با بیان اینکه افراد با بصیرت برای هر اتفاقی تفکر می‌کنند،  یادآوری کرد : وقتی فتنه ۸۸ در این مملکت اتفاق افتاد غرب خوشحال شد و عده‌ای که نام و نشان خود را از امام و انقلاب داشتند در مقابل انقلاب و ولایت فقیه ایستادند.

دشمن به دنبال تصرف قلب‌ها و ذهن‌های ملت ایران است

وی افزود: دشمن به دنبال تصرف قلب‌ها و ذهن‌های ملت انقلابی ایران است که آزادسازی آن بسیار سخت‌تر از آزادسازی خرمشهر خواهد بود.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: امروز افرادی با تغییر در آرمان‌‎های امام راحل(ره) و با نقاب دروغین انقلاب و قانونی می‌خواهند روح نظام اسلامی را از درون نابود نمایند.

جوانی اذعان داشت: اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد به این دلیل است که انقلابی عمل نکردیم و کسانی که دم از انقلاب زدند در عمل خطا رفتند و منفعت طلبی و زیاده خواهی کردند.

وی تصریح کرد: عده‌ای رکود و بیکاری را نتیجه انقلابی‌گری می‌دانند و این درست نیست؛ اگر عده‌ای در نظام اسلامی صاحب ثروت‌های باد آورده شدند و رانت خواری کردند، به طور یقین ریشه چنین رفتاری در آموزه‌های دینی، انقلابی و در منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری نبوده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: این اقدامات ریشه در افکاری دارد که خود را به دروغ پیرو خط امام معرفی کرده و مردم را فریب دادند.

جوانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی مطرح کرد: استقلال و آزادی که ملت و کشور ایران امروز از آن بهره‌مند هستند قابل مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب نیست و دیروز طاغوت بر کشور ما حاکم بود و امروز عبد و بنده خوب خداوند، رهبری امت اسلامی را به دست گرفته است.

کسانی که حقوق‌های نجومی دارند ضد انقلاب هستند نه یک انقلابی!

وی با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که امروز در کشور ایجاد شده واقعی است، گفت:  جمهوری اسلامی ایران امروز به یک قدرت منطقه‌ای دست پیدا کرده است که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را در معادلات جهانی داشته باشد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید براینکه انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را عوض کرد، ابراز کرد: امروز آمریکا در حال فرو ریختن است چراکه در همه مسائل به بن بست رسیده است. 

تفکر اشرافی‌گری را باید دفن کرد

جوانی اضافه کرد: تفکر اشرافی‌گری را باید در این مملکت دفن کرد، متاسفانه برخی نجومی‌بگیران را ذخایر انقلاب می‌دانند که این یعنی متهم کردن نظام؛ کسانی که حقوق‌های نجومی دارند ضد انقلاب هستند نه یک انقلابی. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد هستند با تقویت جریان‌های میانه رو در داخل کشور اهداف نفوذی خود را عملی کنند و در این راستا در تلاش هستند تا زمام بخش‌های تصمیم گیرنده نظام را به دست گیرند.

انتهای پیام/چ

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار