مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. بهمن 1395 - 23:18   |   کد مطلب: 19330
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرچم اعتدال همان اسلام آمریکایی است، گفت: آقای روحانی درمقابل اجرای رزمایش های دفاعی کشور ایستاده است بخاطر اینکه آمریکا ناراحت نشود.
پرچم اعتدال همان اسلام آمریکایی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از سایت خبری فرهنگ نگار، جواد کریمی قدوسی ظهر امروز در نشست بصیرتی مدرسه معصومیه قم با اشاره به قرار گرفتن در 38 بهار پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در بیانات خود نقشه انقلاب از مبدا تا مقصد مشخص کردند.

وی افزود:امام خمینی(ره) در فرازی از سخنان خود نظام سازی اسلام را  مشخص کردند پس ما امروز باید جهان را دگرگون و هندسه سیاسی دنیا را در دست بگیریم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره  به اینکه حزب الله لبنان سیلی زدن به آمریکا، آل سعود و اسرائیل را از امام خمینی(ره) آموخت، گفت:فلسطینی ها قبل از انقلاب جهاد را کنار گذاشته بودند اما امام خمینی(ره) راه جهاد را به آنان آموخت.

وی ادامه داد: امروز حزب الله فخر اسلام است و رهبری جهان عرب را در دست دارد و توانسته اند در مقابل داعش که برای مقابله با جهان اسلام به وجود آمده است ایستادگی و مبارزه کند.

امروز سوریه کانون شکست آمریکا می باشد 

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه در حال حاضر سوریه کانون شکست آمریکا و داعش است که اوباما هم به آن اعراف کرد، بیان داشت: چهل سال قبل سنگرها فقط در ایران بودند اما امروز این سنگرها در جهان پخش بخش شده است.

وی ادامه داد: باید بدانیم امروز چه جریان های سیاسی کشور را تهدید می کند و از همین جریان ها و روش ها برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده می کنند.

برخی افراد در داخل برای تضعیف رهبری تلاش می کنند 

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عمود خیمه نظام، ولایت است، اضافه کرد: برخی افراد خاص در داخل تلاش کردند که از نفوذ رهبری بکاهند و تدبیر و شجاعت او را زیر سوال ببرند اما با بصیرت مردم این نقشه آنها شکست خورد.

وی بیان داشت: مامون وقتی امام رضا(ع) را به شهادت رساند به گونه ای عمل کرد که کسی متوجه نشود مامون امام رضا(ع) را به شهادت رسانده است؛ امروز هم هدف این افراد در داخل کشور این گونه می باشدو آنها در تلاش هستند رهبری را بعد از امام تضعیف کنند.

در فتنه 88  فتنه گران برای براندازی انقلاب آمده بودند 

کریمی قدوسی با  اشاره به فتنه 88 و برجام از نمونه های این مسئله است، گفت: این حوادث و اتفاقاتی  که بر سر انقلاب آورده اند جعبه سیاهی است که باید باز و تیببن شود؛ در فتنه 88  فتنه گران برای براندازی انقلاب آمده بودند.

وی خاطرنشان شد: برخی افراد مانند سردار همدانی ها در خارج از کشور از این انقلاب محافظت می کنند اما برخی دیگر در داخل قدرت انقلابی گری را به سمت تجمل گرایی رواج می دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما کشوری مقتدر بودیم که دشمن در تهران به ما التماس می کرد و از ما امان نامه می خواست، افزود: چه بر سر ما آوردند در این سه سال؟امام امت را تا به حال این اندازه ناراحت ندیده بودیم، فرهنگ عاشورا را تحریف کردند و گفتن امام حسین(ع) با عمرسعد مذاکره کرد؛ اگر تاریخ دست از طلحه و زبیر بردارد ماهم دست برمیداریم؛ این مسائل باید تبیین و روشن شد.

پرچم اعتدال همان اسلام آمریکایی است 

وی در ادامه با اشاره به اینکه پرچم اعتدال همان اسلام آمریکایی است، اضافه کرد: کتابی که آقای سریع القلم مشاور آقای روحانی نوشتند راه براندازی نظام اسلامی است و به تایید آقای روحانی هم رسیده است؛  این افراد می خواهند با برجام اوضاع را به قبل از انقلاب برگردانند و آمریکا را در منطقه قدرت مطلق کنند.

آقای روحانی  درمقابل اجرای رزمایش های دفاعی کشور ایستاده است

کریمی قدوسی ادامه داد: اکنون شخص آقای روحانی مقابل اجرای رزمایش های دفاعی کشور ایستاده اند فقط به این دلیل که  آمریکا ناراحت میشود.

امروز پشت میز مذاکره از سمت ایران جریان غرب گرا قرار دارد

وی با اشاره به اینکه امروز دو جریان انقلابی و غرب گرا قرار دارد، بیان داشت: امروز پشت میز مذاکره از سمت ایران جریان غرب گرا قرار دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنگره به دنبال دادن  اجازه پیش دستی نسبت به مسائل ایران  به ترامپ هستند؛ دولت چرا نامه هایی که در مورد نقض برجام به آمریکایی ها می دهد را بین مردم پخش نمی کند تا مردم هم مطلع باشد.

دیپلماسی پنهان هم روشی برای براندازی نظام است

وی  در ادامه با اشاره به اینکه اطلاع داشتن مردم از اینگونه موارد قانون است که رعایت نمی کنند، گفت: دیپلماسی پنهان هم از روشهایی است که برای براندازی نظام استفاده می کنند.

قرارداد FATF سلطه اقتصادی آمریکا روی ایران است

کریمی قدوسی  با اشاره به اینکه حضرت آقا فرمودند در لایه های پنهان این توافق وارد شوید ، افزود: آقای دری اصفهانی در این مذاکرات کاملا به نفع آمریکا قدم برمیداشت و جاسوس آنها بود، قرارداد FATF سلطه اقتصادی آمریکا روی ایران است.

رسمیت شناختن اسرائیل در برجام 6

وی در ادامه اضافه کرد: دری اصفهانی در بازجویی هایش اعتراف کرد که اروپایی ها از قبول کردن این قرارداد از طرف ایران تعجب کردند؛ همچنین در برجام 6 آمده است که اسرائیل باید به رسمیت شناخته شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار