به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 28. مرداد 1396 - 23:08   |   کد مطلب: 22020
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فتنه‌گران باید به طور علنی محاکمه شوند تا اسناد و مدارکی درباره اقدامات آن ها وجود دارد و موارد فوق‌العاده‌ای است و مردم از آن بی‌اطلاعند به اطلاع مردم برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص لزوم محاکمه فتنه‌گران در دستگاه قضایی اظهار داشت: عده‌ای بعد از شکل‌گیری مجلس جدید و به خصوص بعد از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به طور جدی وارد این فضا شدند که با هماهنگی از داخل مجلس و بیرون موضوع رفع حصر را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: در همین راستا کمیته‌ای در مجلس تشکیل دادند و برای آن‌ که انگیزه‌ای برای تحرک داشته باشند این پیام را به آقای کروبی رساندند که شما با اعتصاب غذا می‌توانید زمینه‌ای برای کار ما فراهم کنید تا بیشتر بتوانیم این موضوع را پیگیری کنیم و به مسئولان دستگاه قضایی فشار وارد کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال این هستند که با رفع حصر و گرفتن امتیازاتی از نظام خط بطلانی بر سابقه بد خود در فتنه و اینکه حوادث 88 فتنه بوده بکشند و تمام تلاش آن‌ها این است و هیچ علاقه‌ای به کروبی و سران فتنه ندارند.

کریمی قدوسی عنوان کرد: تک تک این‌ افراد در تاریخ مزمت شده‌اند، زیر سوال رفته‌اند و پرونده‌شان مفتوح است و راهی هم برای برون رفت از این موضوع ندارند و این کمیته‌ها و حرکت‌های خامی هم که انجام می‌دهند تاثیری در نظر نهایی جمهوری اسلامی ندارد، جمهوری اسلامی با رعایت تمام مسائل، آینده‌های دور را هم در نظر می‌گیرد و وظیفه خود می‌بینید که از ریشه‌دار شدن فتنه در کشور جلوگیری کند و فتنه را ریشه‌کن کند.

وی ادامه داد: در این قضیه هیچ گونه مماشات و کوتاه آمدنی از طرف قوه قضاییه متصور نخواهد بود و اگر مقداری پیش برویم قطعا باید دوره محاکمه این‌ها باید فرا برسد چرا که مردم هنوز خیلی از قضایا را نمی‌دادند، هنوز قلم‌های زیادی بسته‌ است چون فضا آماده نیست و الا گفتنی‌ها به قدری تکان دهنده است که اگر روزی به اطلاع ملت ایران که پشتوانه انقلاب هستند نرسد، حق مردم ضایع می‌‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت:  فتنه‌گران باید به طور علنی محاکمه شوند تا اسناد و مدارکی که در خصوص جاسوسی و ارتباط با کشورهای عربی وجود دارد، پول‌هایی که عربستان به فتنه‌گران تزریق کرده، اسناد همکاری فتنه‌گران با موساد، سیا و MI6 و در خواست آن‌ها از ناتو برای حمله نظامی به ایران، همکاری با تیم‌های ترور سرویس‌های جاسوسی و امثال این ها که موارد فوق‌العاده‌ای است و مردم از آن بی‌اطلاعند به اطلاع مردم برسد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار