مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. بهمن 1395 - 22:24   |   کد مطلب: 19374
جشن پیروزی انقلاب اسلامی همراه با گفتمان انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه در مسجد جامع قروه درجزین برگزار شد.
جشن پیروزی انقلاب اسلامی همراه با گفتمان انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه در مسجد جامع قروه درجزین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از صبح رزن ،مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس در این نشست  گفت: مدافعان حرم در حال مجاهدت هستند و امروز امنیت کشور به خاطر این ایثارگری‌هاست، اظهار کرد: این امنیت به سادگی به دست نیامده است زیرا سرداران رشید اسلام همانند قاسم سلیمانی در حال میدان‌داری هستند.

وی با بیان اینکه یک رده از انقلابیون از ابتدا با انقلاب بوده‌اند؛ هنوز هم هستند و پای کار بوده‌اند و از مال و جان خود برای انقلاب هزینه کرده‌اند، گفت: بخش دوم کسانی هستند که از ابتدا با انقلاب نبوده‌اند و از ابتدا تلاش کردند در راه انقلاب سنگ‌اندازی کرده و بر پیکره انقلاب خراش وارد کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه بخشی از انقلابیون بودند که از ابتدا با انقلاب بودند اما در حین مسیر ریل عوض کردند؛ ادامه داد: دلایل مختلفی برای ریل عوض کردن اینها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که به ملتش اعتماد نداشته باشد و روحیه «ما نمی‌توانیم» را تجویز کند از انقلاب پشیمان است، چه این را بگوید چه نگوید!

بذرپاش با بیان اینکه کسی که درک نکند جوانان، این کشور را هسته‌ای کرده‌اند و نفهمد این توانمندی را همین جوانان به ارمغان آورده‌اند یعنی پیشمان از مسیر انقلاب است، افزود: کسی که احمدی روشن‌ها و شهریاری‌ها را نفهمد پشیمان از انقلاب است.

وی افزود: کسی که نفهمد بچه‌های انقلاب در منطقه چه کار می‌کنند و دوقطبی اقتصاد و هسته‌ای راه بیندازد یعنی انقلاب را خوب نفهمیده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه کسی که نفهمد بازار این کشور ناموس این کشور است، پشیمان از انقلاب است، اظهار کرد: این را ترامپ هم خوب فهمیده که بازار یک کشور ناموس آن است.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی درب‌های بازار این کشور را در برابر قاچاق کالا و واردات بی‌رویه باز کند این فرد پشیمان از انقلاب است؛ اظهار داشت: جوان این کشور به خاطر گرفتن 5 میلیون یا 10 میلیون وام ازدواج باید 10 جا را ببیند و دو سال منتظر بماند اما کسانی هستند که هزار میلیارد تومان وام می‌گیرند.

بذرپاش با طرح این سئوال که مگر می‌شود کسی 2 هزار میلیارد دارایی داشته باشد و مدیر دولتی باشد؟ افزود: وقتی می‌گوییم بازار، ناموس جامعه است برای این است که باید از این ناموس محافظت کرد چون زندگی مسلمان به این بازار بستگی دارد.

وی گفت: در هیچ کجای دنیا بازار را مفت در دستان بیگانگان قرار نمی‌دهند؛ نکته جالب این است که این افراد ژست پیروی از امام را هم می‌گیرند.

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون اساسی صراحتا دولت‌ها را مسئول خانه‌دار کردن مردم می‌داند و این شامل محرومان می‌شود، ادامه داد: گفتند مسکن مهر پوپولیستی است و به آن بی توجهی کردند.

وی افزود: وزیر می‌گوید مسکن مهر پوپولیستی است که این نشان می‌دهد اصلا انقلاب را نفهمیده و انقلابی که 98 درصد به آن رأی دادند یکی از اصولش همین بود و این حرف نشان می‌دهد که اصلا انقلاب را نفهمیده‌اید.

بذرپاش تصریح کرد: اصل انقلاب این است که باید زندگی مردم و اقتصاد مردم درست شود و در حالی که زندگی مردم را برخی از واداده‌ها به گروگان می‌گیرند و می‌گویند برای درست شدن اقتصاد باید برویم به سمت غربی‌ها!

وی خطاب به این جریان گفت: البته ما اعتراف می‌کنیم شما استاد جنگ روانی هستید، طوری وانمود کردید که انگار مشکلات اقتصادی ما در رابطه با هسته‌ای است که برای درست شدن آن باید هسته‌ای رها شود.!

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: معیشت و اقتصاد ما را به حوزه‌های راهبردی کشور گره می‌زنند مگر برجام را راه نینداختند برای از بین بردن موشک‌ها و جبهه مقاومت!؟

وی ادامه داد: حضور ما در منطقه همانطور که رهبری فرمودند برای کشورمان است، کسانی که پشیمان هستند اقتصاد را گروگان گرفته‌اند و نمی‌گذارند جریان انقلاب اقتصاد را در اختیار بگیرد.

بذرپاش بیان اینکه اگر این مسیرها را اصلاح نکنیم حتما ضربه خواهیم خورد، ادامه داد: اگر خوارج برای حضرت امیر مشکل ایجاد نمی‌کردند؛ مالک اشتر کار معاویه را یکسره می‌کرد و دیگر امثال شمر و خولی وجود نداشتند.

وی با اشاره به اینکه ابوموسی اشعری را به حضرت علی(ع) تحمیل کردند و سپس هم از حضرت امیر ایراد گرفتند بابت قبول حکمیت! خاطرنشان کرد: یعنی یک تصمیم فرد ساده‌لوحی مانند ابوموسی تاریخ تشیع و اسلام را عوض کرد و مظلومیت را بر امامان ما تحمیل کرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه آمریکا واقعا کاری نمی‌تواند بکند الا اینکه به جوانان ما بفهماند که شما نمی‌توانید! گفت: لازم نیست این را پشت تریبون بگوییم بلکه رفتار برخی نشان از آن دارد که دنبال این موضوع هستند.

وی افزود: تلاش این افراد و جریان پشیمان هم تکمیل همین پازل است؛ پروژه نفوذ یعنی عده‌ای در داخل طراحی می‌کنند که «ما نمی‌توانیم»!!

بذرپاش با اشاره به اینکه راهی جز توانمند کردن و کارامد کردن حوزه مدیریت کشور و حوزه اجرایی نداریم؛ تاکید کرد: نسل چهارم و پنجم باید تجلی کارآمدی انقلاب را ببینند وگرنه دچار مشکل خواهیم شد، این وظیفه مسئولان است اما مردم هم وظیفه گفتن و تذکر دادن و انتخاب درست را دارند.

وی حل مشکل اقتصادی، ایجاد نشاط، ترویج فرهنگ شادابی، اصلاح وضعیت بانکی و اقتصادی و حل مشکل بیکاری را وظیفه مسوولان دانست و در پایان با اشاره به روی کار آمدن ترامپ گفت: ترامپ تا اطلاع ثانوی برجام را قبول دارد و هیچ کاری به برجام نخواهد داشت و زیر برجام نخواهد زد، چون تحلیل آمریکایی‌ها این است که  برجام به نفع آنهاست و دلیلی ندارد تا برجام را به هم بزنیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار