مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1395 - 11:47   |   کد مطلب: 19412
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش برجسته ای در مبارزه با تروریسم در منطقه داشته و اگر امروز آثار شکست داعش هویدا شده، نقش ایران در این زمینه قابل انکار نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به هلند، در مرکز مطالعات استراتژیک لاهه حضور یافت و در جمع اعضای این مرکز مواضع و دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران در خصوص مناسبات دوجانبه ،مسائل منطقه ای و بین المللی را تبیین کرد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ظرفیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف از جمله به عنوان هفدهمین اقتصاد جهان تصریح کرد: ایران آماده جذب سرمایه های خارجی است . 

وی افزود: از نظر ما ایران و اروپا می توانند با هم کار کنند و این گفتگو ها می تواند در یافتن راههای همکاری و نزدیک کردن دیدگاهها کمک کند.

تخت روانچی اضافه کرد :جمهوری اسلامی ایران نقش برجسته ای در مبارزه با تروریسم در منطقه داشته و اگر امروز آثار شکست داعش هویدا شده است ،نقش ایران در این زمینه قابل انکار نیست.

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به ذخایر عظیم انرژی در ایران ،بر آمادگی کشورمان جهت افزایش صادرات نفت و گاز به اروپا تاکید کرد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار