مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. بهمن 1395 - 22:57   |   کد مطلب: 19481
یکی از پرونده‌هایی که این‌روز‌ها منتظر حکم دادگاه است، پرونده مبهم خصوصی‌ سازی مجموعه هتل‌های «هما» است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از  شیرازه، مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس اخیرا گفته است: «مجموعه هتل همای 2 شیراز در سال 96 کلنگ می خورد». عبدالکریم نباتی که در یک نشست خبری در اداره‌کل تأمین اجتماعی جدیدترین اقدامات این سازمان را برای خبرنگاران تشریح می کرده همچنین گفته، هلدینگ تأمین اجتماعی 100 هتل و 100 کسب‌وکار است و این سیاست را دنبال خواهیم کرد.
این وعده مدیرکل تامین اجتماعی در حالی مطرح می شود که یکی از پرونده‌هایی که این‌روز‌ها منتظر حکم دادگاه است، پرونده مبهم خصوصی‌ سازی مجموعه هتل‌های «هما» است. هتل همای شیراز به همراه 4 هتل دیگر در سال 91، بابت رد دیون دولت به تامین اجتماعی واگذار شد اما مدتی بعد مشخص شد تخلفاتی در این واگذاری رخ داده است.

این که مجموعه شماره 2 این هتل چه زمانی ساخته می شود معلوم نیست اما آیا کلید اتاق‌ های این هتل ها برای تفریح و استراحت و زدودن خستگی از جسم و روح مخاطبان اصلی تامین اجتماعی یعنی کارگران، بیمه شدگان، مستمری بگیران و خانواده‌ های آنها نیز داده خواهد شد؟!

گرچه ساخت این هتل برای مدیران سازمان مهم تلقی می شود اما بی تردید برای کارکنان رده پائین شاغل در بخش‌ های بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی و کارگران، بیمه شدگان و مستمری بگیران آن که وضعیت اقتصادی و معیشتی بدی را تجربه می‌ کنند، خبر چندان با اهمیتی تلقی نمی‌ شود.

به راستی چه زمانی بیمارستان شماره 2 تامین اجتماعی در شیراز ساخته می شود و در مدار خدمات رسانی به بیمه شدگان قرار می گیرد؟
 انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار