مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. بهمن 1395 - 23:19   |   کد مطلب: 19493
سخنگوی تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان گفت: جشنواره فیلم فجر امسال بیش از آنکه جشنواره فجر باشد، جشنواره زجر بود، البته عرض این حقیر اختصاص به همین سال ندارد، چراکه سال‌هاست قسمت زیادی از سینمای ما از اسلامی بودن فاصله گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس؛ محمد قبادی‌مهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا اعضای این تشکل به همراه تعدادی از اساتید و دانشگاهیان مومن و انقلابی نشست مشترکی را در حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار می‌کنند.

وی افزود: در این نشست مباحث فرهنگی و دینی در دانشگاه‌ها و جامعه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان در ادامه ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اعتقاد داریم، هنوز خیلی فاصله تا رسیدن به خیلی از قله‌های اصلی انقلاب داریم، چراکه قله‌های این انقلاب با این اوضاع فرهنگی، فساد اقتصادی، وضع آموزش و... نیست.

این مسؤول عنوان کرد: ما منکر فتح شدن بسیاری از قله‌ها نیستم، اما همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند، فتح خرمشهرها در پیش است، بنده هم خرمشهرهای فراوانی را می‌شناسم که نه تنها به سوی فتح شدن پیش نمی‌روند، بلکه رها شده و کارهای کم اهمیت‌تر در اولویت قرار گرفته‌اند.

سخنگوی تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان با انتقاد از جشنواره فجر گفت: جشنواره فیلم فجر امسال بیش از آنکه جشنواره فجر باشد، جشنواره زجر بود، البته عرض این حقیر اختصاص به همین سال ندارد، چراکه سال‌هاست قسمت زیادی از سینمای ما از اسلامی بودن فاصله گرفته و تا جایی پیش رفته که جشنواره مهم آن با حواشی بسیاری روبه رو شده، حواشی زیادی از جمله شوی لباس بازیگران و دوتابعیتی بودن داوران و انتقاد فراوان اهل هنر به داوری آنان است.

وی افزود: در این جشنواره مشاهده می‌شود که تریبون به افرادی داده شده که به راحتی حکومت را به سخره گرفته و بعد هم تشویق می‌شوند و نتیجه همین سهل‌انگاری‌هاست که ولنگاری فرهنگی به وجود می‌آید.

قبادی‌مهر خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور دم از گفتن مشکلاتی همچون بیکاری می‌زند، آقای رئیس جمهور! بعد از این همه مدت از دولت وقت ارائه عملکرد است و نه بازگو کردن مشکلات چهار سال پیش، به ملت بگویید که نه چرخ هزاران سانتریفیوژ می‌چرخد و نه چرخ خیلی از کارخانه‌ها، به ملت بگویید مسئله اشتغال را چه کرده‌اید، به ملت بگویید رکود و امثال آن چه شده است.

این مسؤول گفت: این‌ها را بگویید وگرنه خودمان می‌دانیم، بیکاری زیاد شده و فساد فراوان در دولت‌تان وجود داشته است، به نظر حضرتعالی عذرخواهی زیادی به ملت بدهکار هستید، حداقل اگر عذرخواهی نمی‌کنید، کمی شرمسار باشید تا مردم باور کنند، ملت ارزشش از نایب رئیس مجلس برای رئیس جمهور بیشتر است.

وی افزود: صمیمانه از مسؤولان کشورمان می‌خواهم، فکری به حال وضعیت فرهنگی کشور و مسئله اقتصاد مقاومتی بکنند و دست از شعار دادن‌های نزدیک به انتخابات بردارند و به جای انتخابات از همین الان به فکر وضعیت فرهنگی و اقتصادی مردم باشند.

قبادی‌مهر توضیح داد: تمام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و به خصوص خود شخص رئیس جمهور فعلی اگر قرار بر ثبت نام وی باشد، باید تعهد دهند که به نتیجه قانونی انتخابات متعهد باشند.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار