مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. بهمن 1395 - 19:36   |   کد مطلب: 19497
عضو شورای شهر تهران درباره مقصرین حادثه پلاسکو گفت: هر کسی که گمانه زنی یا اظهار نظر می کند به هیچ وجه هیچ سندیتی ندارد و باید صبر کرد تا کارشناسان مربوطه در رابطه با این موضوع تصمیم گیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از قم فردا؛ رحمت الله حافظی عضو شورای شهر تهران درباره کسانی که به دنبال بزک پهلوی هستند گفت: این موضوع در دهه های بعد از انقلاب بوده است و چیز جیدیدی نیست.این بزک سازی ها ریشه در نشناختن ملت ایران دارد، اگر توجه داشته باشیم این اتفاق زمانی رخ می دهد که مردم اتفاقا بیشتر در مضیغه هستند و خوشبختانه شاهد آن هستیم که ملت بزرگ ایران در مقابل دشمن صف آرایی بیشتری دارند.

وی افزود: این نشان دهنده آن است که مردم ایران اقتدار خود را با هیچ چیز دیگری معامله نمی کنند.حضور مردم در راهپیمایی 22 بهم مشت محکمی است بر دهان افرادی که خواب ضربه زدن به نظام را می بینند و خزعبلاتی که درباره پهلوی می گویند.

حافظی در ادامه اظهار داشت: وقتی همه گروه ها از تمامی جناح ها یکدست در مراسمات انقلاب شرکت می کنند نشان دهنده همبستگی در مقابل دشمن در مواقع ضروری است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در 30 سال گذشته همیشه شاهد ریزش ها و رویش های بوده ایم گفت: عده ای در مقاطع مختلف از قطار انقلاب پیاده می شدند و عده ای سوار بر آن، این موضوع طبیعی است و هیچ نگرانی از خسته شوندگان انقلاب نداریم زیرا نیرو های جوان انقلابی جایگزین آنها خواهند شد.

حافظی در رابطه با اتهامات حادثه پلاسکو که متوجه شهردار تهران می شد نیز گفت: تعیین فرد یا افراد به عنوان مقصر بر عهده دستگاه قضایی است.هر کسی که گمانه زنی یا اظهار نظر می کند به هیچ وجه هیچ سندیتی ندارد و باید صبر کرد تا کارشناسان مربوطه در رابطه با این موضوع تصمیم گیری کنند.

وی گفت: مشکلات را می شود بیان کرد اما هر کسی که در تایید و تکذیب این موضع وارد شود صحبت های او بی پایه و اساس خواهد بود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار